اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

نشست مشترک هیأت رئیسه فراکسیون ایرانیان خارج از کشور مجلس با معاون کنسولی وزارت خارجه

اولین جلسه مشترک هیأت رئیسه فراکسیون ایرانیان خارج از کشور مجلس با معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه برگزار شد.

نشست مشترک هیأت رئیسه فراکسیون ایرانیان خارج از کشور مجلس با معاون کنسولی وزارت خارجه

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، اولین جلسه مشترک هیأت رئیسه فراکسیون ایرانیان خارج از کشور مجلس شورای اسلامی با «سید کاظم سجادی» معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه برگزار شد. 

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام سلیمی رئیس و پنج تن از اعضای هیأت رئیسه فراکسیون برگزار شد، طرفین ضمن برشمردن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ایرانیان مقیم خارج از کشور، بر اهمیت صیانت و حمایت از آنها تاکید کردند. 

سید کاظم سجادی معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه با اشاره به تصمیم درست بازگشت دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور به وزارت امور خارجه، بر ضرورت ایجاد تناسب بین رسالت بزرگ پیگیری امور ایرانیان خارج از کشور با امکانات و ابزارهای مورد نیاز و نیز ارتقای شأن دبیرخانه مذکور، خواهان توجه جدی مجلس شورای اسلامی و فراکسیون ایرانیان خارج از کشور به این مهم شد. 

حجت‌الاسلام سلیمی رئیس فراکسیون و اعضای حاضر در جلسه نیز با اشاره به ضرورت طراحی برخی روش‌ها برای پاسخگویی به هنگام به انتظارات درست هموطنان ایرانی مقیم خارج از کشور برای تسهیل ارتباطات و رفت و آمد آنها، امور تحصیلی دانشجویان و مشارکت در فرصت‌های جذاب سرمایه‌گذاری و توسعه ملی کشور تأکید و بر همراهی مجلس شورای اسلامی با وزارت امور خارجه جهت پیشبرد فعالیت‌ها و تأمین سازوکارهای ساختاری، بودجه‌ای و قانونی لازم تأکید و مقرر شد جلسات مستمر فیمابین فراکسیون مربوط در مجلس شورای اسلامی و وزارت امور خارجه ادامه یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول