اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اهدای ۲۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند توسط خیر آبیکی

رئیس کمیته امداد اداره آبیک گفت: با همکاری و هم افزایی یکی از خیرین نیک اندیش شهرستان آبیک، ۲۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اهداء شد.

اهدای ۲۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند توسط خیر آبیکی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دوستعلی حیدری، رئیس کمیته امداد اداره آبیک در مراسم اهدای ۲۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند بیان کرد: یکی از ضرورت های ارائه خدمت به دانش آموزان نیازمند تأمین بستر لازم برای ادامه تحصیل آنهاست.

وی ادامه داد: این خدمت از خدمات اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای توانمند سازی فکری و فرهنگی ولینعمتان تحت حمایت است چراکه نباید اجازه دهیم فقر اقتصادی زمینه ای برای فقر فرهنگی و استمرار چرخه فقر در میان خانواده های نیازمند شود.

رئیس کمیته امداد اداره آبیک اضافه کرد: با همکاری و هم افزایی یکی از خیران نیک اندیش شهرستان آبیک، ۲۰ دستگاه تبلت به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال، برای دانش آموزان نیازمند تهیه و به آنها تحویل شد.

وی افزود: امیدواریم با استفاده از کمک خیران بتوانیم سایر دانش آموزان نیازمند را نیز از محرومیت استفاده از فضای مجازی برهانیم و بستر ادامه تحصیل را برای این عزیزان هم فراهم کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول