اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پیروانی: باید راه شهید سلیمانی را ادامه بدهیم/ جمله «ما ملت امام حسین و شهادتیم» حاج قاسم از صمیم قلب بود

پیشکسوت فوتبال گفت: نمی‌توانیم مانند شهید سلیمانی باشیم اما باید تا جاییکه می‌توانیم راهش را ادامه بدهیم.

پیروانی: باید راه شهید سلیمانی را ادامه بدهیم/ جمله «ما ملت امام حسین  و شهادتیم» حاج قاسم از صمیم قلب بود

غلامحسین پیروانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره فرا رسیدن سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی (مرد میدان) اظهار داشت: کوچک تر از آن هستیم که از ایثار، فداکاری و برنامه‌های آن شهید بزرگوار صحبت کنیم. نمی‌توانیم مانند وی باشیم اما باید تا جاییکه می‌توانیم راهش را ادامه بدهیم. واقعا این شخصیت دوستداشتنی کار‌هایی کرد کارستان.

وی افزود: جان خیلی عزیز است اما سردار محبوب و عزیز ما به همراه همرزمانش برای دفاع از حق علیه باطل جان خود را در دست گرفته و با حضور در سوریه، عراق و لبنان رشادت‌های زیادی نشان دادند. بزرگان دین و کشورهای مسلمان مانند سید حسن نصرالله بارها‌ از نقش ویژه حاج قاسم در جنگ 33 روزه لبنان و اسرائیل صحبت کرده و در مبارزه با داعش هم همه ما مدیون این شهید هستیم. شهید سلیمانی محبوب دل‌ها است و همه به نیکی از وی یاد می‌کنند. ان شالله بتوانیم پیرو خطش باشیم.

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه کرد: جمله معروف سردار را هیچگاه از یاد نمی‌برم که از صمیم قلب می‌گفت «ما ملت امام حسین  و شهادتیم». در عمل راه امام حسین(ع) را ادامه داد و واقعا پیرو سیدالشهدا بود. این جمله را زبانی نمی‌گفت. «می نشیند بر دل آن ناله که از دل خیزد، تا نسوزد دل ما ناله ما بی اثر است». وظیفه ما ادامه دادن این راه شهید است. این کار سخت است اما باید پیرو اخلاق و محسناتش باشیم.

وی ادامه داد: تشییع پیکر شهید سلیمانی گواه مردمی بودن و ویژگی‌های انکار ناپذیر این شخصیت والامقام بود.«سعدیا گرچه سخندان و مصالح‌گویی، به عمل کار برآید به سخندانی نیست». این شعر واقعا برای این شخصیت والامقام کاربرد دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول