اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رونمایی از دانشنامه مکتب قاسم سلیمانی/ضرورت تقویت سرورها و توجه به اپلیکیشن‌های داخلی

جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: رونمایی از مقدمه تهیه دانشنامه مکتب قاسم سلیمانی که به صورت ملی توسط شهر اولین‌ها تهیه شده است که با سخنرانی سردار سلامی و زینب سلیمانی از دیگر برنامه‌های اصلی هفته مقاومت می‌باشد.

رونمایی از دانشنامه مکتب قاسم سلیمانی/ضرورت تقویت سرورها و توجه به اپلیکیشن‌های داخلی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار اصغر عباسقلی‌زاده امروز در نشست خبری برای "تبیین برنامه‌های هفته مقاومت" اظهار داشت: اولین مناسبت دی‌ماه، روز ۹ دی، روز میثاق امت و ولایت است که دیروز مراسمی با رعایت کامل پروتکل بهداشتی برگزار شد.

وی با بیان اینکه مقرر است که برنامه‌های مختلف برای ایام فاطمیه در اقصی نقاط استان برپا شود، گفت: ۱۳ دی‌ماه روز از دست دادن سردار دل‌ها به روز مقاومت مزین شده است که برنامه‌های متنوع جهت پاسداشت و گرامیداشت آنها برگزار خواهد شد که روز جمعه و شنبه در مصلای حضرت امام رحمت‌الله برگزار خواهد شد. 

جانشین فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: هفته مقاومت از ۱۳ دی‌ماه و با شعار خروج آمریکا از منطقه شروع خواهد شد. 

وی با اشاره به چهلمین روز شهادت، زنده‌یاد فخری‌زاده،شهید هسته‌ای، گفت: ایشان در فعالیت انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای برای تولید علمی همچنین تولید واکسن کووید ۱۹ فعالیت‌های چشمگیری داشت و حتی در مرحله نهایی تولید واکسن کرونا بود ولی رژیم صهیونیستی علاه بر دشمنی با انسانیت و دشمنی خاص با جلوگیری از سلامت دنیا، دست به ترور ایشان زد. 

عباسقلی‌زاده به حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد آمریکا و قیام ۱۹ دی سال ۵۶ و آغاز چهلم‌های شهدا برای پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: "مرد میدان"، شعار هفته و سال انتخاب شده است و اکثر تبلیغات با این شعار می‌باشد. 

وی ابراز داشت: رونمایی از مقدمه تهیه دانشنامه مکتب قاسم سلیمانی که به صورت ملی توسط شهر اولین‌ها تهیه شده است که با سخنرانی سردار سلامی و زینب سلیمانی از دیگر برنامه‌های اصلی هفته مقاومت می‌باشد. 

جانشین فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: تهیه کتب متفاوت برای نشر مکتب شهید سلیمانی به صورت صوتی و چاپی، تهیه انواع بروشور، اینفوگرافی، ترویج فرهنگ و مکتب این شهید بزرگوار و توزیع گسترده آن، برگزاری مسابقات متعدد از دیگر برنامه‌هاست. 

وی افزود: این رونمایی یک مقدمه‌ای برای تهیه دانشنامه است و یک مجموع بسیار گسترده و زمان‌بری خواهد بود که از ساعت ۹ تا ۱۱، در تاریخ ۱۴ دی ماه و به صورت وبینار است. 

عباسقلی‌زاده،دیگر برنامه‌های هفته مقاومت اعم از برگزاری وبینار روشنگری توسط بسیج دانشجویی، کمک مومنانه و توزیع ۵ هزار بسته را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: حضور فرماندهان جبهه مقاومت در صدا و سیما، اجرای یادواره شهدا به صورت مجازی در شبکه شاد آموزش و پرورش، برگزاری شب شعر سردار دل‌ها نیز جزو برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته مقاومت است. 

عباسقلی‌زاده در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر ایجاد مشکلات اینستاگرام نسبت به مطالب مربوط به سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده‌اند که اگر من رهبر کشور نبودم حتما مسوولیت فضای مجازی را بر عهده می‌گرفتم و این حاکی از اهمیت این فضاست، از این‌رو چه بسا  که با تقویت سرورهای داخلی، توجه به اپلیکیشن‌های داخلی و ارتقای سطحی آن منجر می‌شود تا وابسته به آپ‌های خارج از کشوری نباشیم.

وی افزود: البته ما کانال و پیج‌های زیادی داریم که در راستای مسائل فرهنگی به صورت خیلی گسترده در حال فعالیت است. 

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی خواهشمندیم در راستای ابتکار و جذابیت‌آفرینی برنامه‌ها کمک کنند،گفت: فعالان فضای مجازی عراق هیچ وقت در یادآوری یاد شهید ابوالمهدی ابوالمهندس از نام سردار سلیمانی غافل نیستند و از مردم ایران هم می‌خواهیم تا نام این شهید عراقی را از یاد نبرند. 

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول