اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ادارات غیرفعال سمنان در گره‌گشایی از بخش تولید معرفی می‌شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: دستگاه‌های اجرایی فعال و غیرفعال در گره‌گشایی از مشکلات بخش تولید به مردم استان معرفی می‌شوند.

ادارات غیرفعال سمنان در گره‌گشایی از بخش تولید معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا شریفی‌نژاد ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: تاکنون به بیش از ۶۰ درصد از طرح‌های مصوب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با مساعدت بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای موجود در ماه‌های گذشته، ۵۴۶ طرح اقتصادی در بخش کشاورزی و صنعتی استان سمنان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند که به بیشتر این طرح‌ها، تسهیلات پرداخت شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: مصوبه‌های جلسات اقتصادی در استان سمنان با توجه به حساسیت موجود برای رفع مشکلات بخش صنعت و تولید باید در کمتر از ۲۴ ساعت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شود.

شریفی‌نژاد خاطرنشان کرد: از جلسات آینده دستگاه‌های اجرایی فعال و غیرفعال در گره‌گشایی از مشکلات بخش تولید به اصحاب رسانه و مردم استان معرفی خواهند شد.

فعالیت مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های تولید

علی تشنه‌دل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان هم در این جلسه گفت: مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های تولید برای بررسی مشکلات بخش تولید و صنعت در استان سمنان فعالیت دارد و رفع دغدغه تولیدکنندگان و صنعتگران وظیفه مسؤولان است.

او ادامه داد:‌ از جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گذشته تاکنون، ۹ مورد تسهیلات به ارزش دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در بخش صنعت استان سمنان پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: در هفته‌های گذشته، ۱۵ مورد تسهیلات به ارزش ۲۹ میلیارد ریال تسهیلات در بخش کشاورزی از سوی بانک‌های عامل استان سمنان پرداخت شد.

تشنه‌دل گفت: با تسهیلات پرداختی برای ایجاد و تثبیت اشتغال برای ۲۷۶ نفر در واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان اقدام شد.

او ادامه داد: در هفته‌های گذشته، ۱۰ پرونده به ارزش ۵۸۹ میلیارد ریال در بخش صنعت استان سمنان به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: ۳۵ پرونده به ارزش ۶۴۰ میلیارد ریال در بخش کشاورزی به بانک‌های عامل استان برای دریافت تسهیلات معرفی شد.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول