اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پرداخت 83 درصدی تسهیلات کرونا در قم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از پرداخت 83 درصدی تسهیلات کرونا در این استان به اقشار و مشاغل آسیب دیده خبر داد.

پرداخت 83 درصدی تسهیلات کرونا در قم

مهرداد غضنفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات کرونا اظهار کرد: تعریف بسته های حمایتی معیشتی از اقشار و مشاغل آسیب دیده از شیوع کووید19 در ماه های اخیر و بر اساس مصوّبات ستادهای استانی و ملی مبارزه با کرونا دنبال شده است.

وی افزود: همچنین مواردی مانند إمهال در پرداخت اقساط تا پایان دی ماه و بحث چک های برگشتی در حوزه فعالیت اقتصادی در کنار ارائه تسهیلات دیگر و از جمله هماهنگی پرداخت وام های قرض الحسنه در این موضوع همچنان در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: تاکنون 83 درصد از تسهیلات کرونایی در استان به متقاضیان پرداخت شده و حدود 17 درصد از این تسهیلات معادل 10 میلیارد تومان باقی مانده و قابل استفاده است.

غضنفری اضافه کرد: دستگاه های اجرایی استان در این باره می توانند در کنار پرداختن به وظایف تشکیلاتی و اختصاصی خود، موارد متقاضی را برای دریافت تسهیلات کرونایی معرفی کنند.

وی در عین حال اذعان کرد: البته ممکن است برخی از دستگاه های اجرایی در این موضوع به مصوّبه هایی نیاز داشته باشند که این مورد نیز تا پایان سال از طریق پیگیری های ملی و کشوری پیگیری و دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول