اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جنبش فلسطینی: رژیم اشغالگر با تجاوز به سوریه دنبال جنگ ویرانگر در منطقه است

«جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین» ضمن محکوم کردن تجاوز جدید صهیونیستی به سوریه، اعلام کرد این اقدام تلاشی برای سوق دادن منطقه به سمت جنگ در راستای خدمت به پروژه‌های ائتلاف صهیونیستی-آمریکایی است.

جنبش فلسطینی: رژیم اشغالگر با تجاوز به سوریه دنبال جنگ ویرانگر در منطقه است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین» تجاوز بامداد امروز (چهارشنبه) رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد.

جبهه دموکراتیک در بیانیه خود اعلام کرد، این تجاوز، تلاشی آشکار برای کشاندن منطقه به جنگ ویرانگر و در راستای خدمت به پروژه‌های ائتلاف صهیونیستی-آمریکایی است تا منطقه در وضعیت آشوب و تنش باقی بماند و ملت‌های آن از پیشروی در مسیر امنیت، ثبات، توسعه، شکوفایی و عدالت اجتماعی محروم شوند.

 این جنبش فلسطینی سکوت کشورهای عربی را نیز محکوم کرد، کشورهایی که روز به روز در حال گسترش دایره عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و پیوستن به پروژه آمریکایی-صهیونیستی هستند.

سخنگوی حماس هم پیش‌تر در واکنش به این موضوع گفت، «تجاوز صهیونیستی بامداد امروز به سوریه در ادامه شیوه خصمانه این رژیم برای تحقق جاه‌طلبی‌‎های توسعه‌طلبانه‎ و مورد حمایت آمریکا صورت گرفت».

خبرگزاری سوریه «سانا» بامداد امروز  اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور با اهداف متخاصم در حریم هوایی ریف دمشق مقابله کرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول