اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

۴ هزار برگ سند درباره ترور شهید سلیمانی و عوامل آن تحویل دادستانی شد

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، ۴ هزار برگ مدرک و سند درباره ترور و عوامل آن تحویل دادستانی شد.

۴ هزار برگ سند درباره ترور شهید سلیمانی و عوامل آن تحویل دادستانی شد

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، سردار محمد حجازی جانشین فرمانده سپاه قدس در جلسه پیگیری حقوقی و قضایی پرونده ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با ارائه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده از سوی این مجموعه برای پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی، اظهار کرد: بعد از جمع آوری اسناد و مدارک، سه تیم تخصصی در عراق و سوریه و لبنان برای تحقیات و بررسی‌های اولیه تشکیل شد.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، ۴ هزار برگ مدرک و سند درباره ترور و عوامل آن تحویل دادستانی شد و در عراق نیز یک شورای سیاست گذاری و کارگروه اجرایی با تمرکز بر پرونده ترور شهید ابومهدی المهندس تشکیل شد که ۳۴ برنامه اجرایی تصویب شد و در دستور قرار گرفت که با این اقدامات و پیگیری ها، پرونده در عراق در آستانه صدور قرار است.

جانشین فرمانده سپاه قدس با اشاره به ملاقات مقامات ارشد سپاه قدس با مسئولان عراقی از جمله نخست وزیر و رئیس شورای عالی قضایی این کشور گفت که پس از طرح شکایت در دادستانی تهران و برگزاری جلسات متعدد در این زمینه، ۲ شکایت کیفری دیگر نیز از طرف سپاه و خانواده شهدا مطرح شده است.

سردار حجازی همچنین خاطرنشان کرد: یک دادخواست حقوقی ۲۶۰ صفحه‌ای به پیوست ۱۰۰۰ صفحه سند و مدرک برای دریافت خسارت معنوی ناشی از ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی به وکالت از خانواده شهدای مدافع حرم مطرح شده است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول