اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: پیکان می تواند به هر تیمی گل بزند/ این روزها در مورد داوری زیاد صحبت می شود

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بازیکنان پیکان شرایطی دارند که می‌توانند به هرتیمی گل و ضربه بزنند.

حسینی: پیکان می تواند به هر تیمی گل بزند/ این روزها در مورد داوری زیاد صحبت می شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از شکست نفت مسجد سلیمان مقابل پیکان اظهار داشت: شکست خیلی تلخی بود. علیرغم اینکه در طول هفته فرصت داشتیم و به بازیکنانمان هشدار داده بودم که این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان است. با شناختی که نسبت به تیم حریف و تفکرات سرمربی آن‌ها داشتم، می‌دانستم با برنامه بازی می‌کند و را‌ه‌ها را می‌بندد.

وی ادامه داد: شرایط آن‌ها طوری است که می‌توانند به هرتیمی گل و ضربه بزنند. با توجه به نفرات بلندقدی که جلو دارند و نفری که اوت بلند می اندازد. بچه‌های ما علیرغم اینکه زحمت کشیدند روز خوبی نداشتند. احساس می‌کنم بعد از بازی قبلی با ماشین سازی خوب ریکاوری نکردیم. در نیمه دوم افت بدنی داشتیم اما بازی پایاپای بود و هر تیمی می‌توانست برنده باشد. آن‌ها توانستند از اشتباه ما استفاده کنند و گل بزنند. به آن‌ها تبریک می‌گویم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد داوری این مسابقه گفت: در مورد داوری نمی خواهم صحبت کنم چون این روزها در مورد این موضوع خیلی صحبت می‌شود. داور بازی با تجربه بود اما سروصدای نیمکت ما را خیلی درآورد. باید بریم فیلم بازی را ببینیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول