اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ذوب‌آهن مهمان نایب‌قهرمان آسیا شد/ کار سخت رحمان رضایی برای بهبود شرایط

تیم فوتبال ذوب‌آهن در بازی معوقه هفته ششم لیگ برتر باید با پرسپولیس دیدار کند و مربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی اعلام کرده که کار سختی مقابل پرسپولیس دارند اما به دنبال بهبود شرایط خود در جدول هستند.

ذوب‌آهن مهمان نایب‌قهرمان آسیا شد/ کار سخت رحمان رضایی برای بهبود شرایط

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در بازی معوقه از هفته ششم لیگ برتر روز پنج‌شنبه 11 دی ماه و از ساعت 15 باید در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس برود.

قضاوت این دیدار را بیژن حیدری برعهده دارد و محمدرضا ابوالفضلی، براتعلی مولوی و علی احمدی نیز وی را در این امر همراهی می‌کنند، امیر عرب‌براقی و مجید محمدی نیز داوران کنار دروازه هستند؛ بهرام مهرپیما هم ناظر داوری این دیدار است.

با توجه به تاخیر در برنامه پروازی سبزپوشان، شاگردان رحمان رضایی که قرار بود آخرین تمرین پیش از بازی فردا را در تهران پشت سر بگذارند، این جلسه تمرینی را از دست دادند.

در تاریخ لیگ برتر ذوب‌آهن 38 بار مقابل پرسپولیس قرار گرفته است که سهم سبز‌پوشان 12 پیروزی بوده است، سرخ‌پوشان پایتخت در 14 دیدار به برتری رسیده‌اند و 12 بازی بین 2 تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است.

ذوب‌آهن در 7 دیدار خود در لیگ برتر برد کسب نکرده است و با 5 امتیاز حاصل از 5 تساوی و 2 شکست در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد؛ پرسپولیس اما با 2 پیروزی و 3 تساوی و کسب 9 امتیاز از 5 بازی در رده یازدهم قرار گرفته است.

رضایی: پرسپولیس یک روز بیشتر استراحت کرد

رحمان رضایی پیش از بازی معوقه هفته ششم ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فردا بازی فوق‌العاده سختی برای ما خواهد بود. پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا و اتفاقاتی که پیش آمد، ما یک هفته‌ای بازی نکردیم و به مصاف گل گهر رفتیم که شرایطمان از نظر آمادگی بازیکنان جالب نبود.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: پرسپولیس بعد از اینکه بازی با نساجی را که پشت سر گذاشت با یک روز بیشتر استراحت شرایط خیلی خوبی خواهد داشت. این تیم برای بازی فردا خوب استراحت کرده است و در خانه بازی می‌کند. به همین خاطر بازی خیلی سختی برای ما خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان ما با توجه به اینکه حدود دو هفته است از شرایط کرونا برگشته‌اند، شرایط بدنی خیلی بهتری دارند. ولی بازهم یکی دو بازیکن داریم که نتوانستند خودشان را برسانند. امیدوارم در بازی فردا نمایش خوبی داشته باشیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد. فینالیست آسیا بوده و فکر می‌کنم شرایط فوق العاده حساسی را برای ما به وجود خواهد آورد. 

رضایی تصریح کرد: خواهان این هستیم که شرایطمان را در جدول بهتر کنیم اما پرسپولیس تیم بزرگی است و باید با نهایت تمرکز و شرایط روحی خیلی خوب به مصاف این تیم برویم.

انتهای پیام/63090/ن10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول