اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مکتب حاج قاسم، نگاه و عملکرد انقلابی بود

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: مکتب حاج قاسم، نگاه و عملکرد انقلابی بود و مردم این نوع عملکرد را می‌خواهند.

مکتب حاج قاسم، نگاه و عملکرد انقلابی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در اهواز اظهار کرد: مقام معظم رهبری تعبیر "مکتب حاج قاسم" را به‌کار بردند؛ باید با دقت بررسی کنیم که معنای تئوریک مکتب چیست اما مهم‌ترین شاخصه این مکتب، عملیاتی بودن آن است. این که در میدان عمل چه نشان دادند و نگاه و عملکرد انقلابی چقدر در منش و زندگی حاج قاسم سلیمانی پررنگ بود.

وی افزود: حضور بی‌نظیر مردم در تشییع جنازه این شهید داشتند، به واسطه نگاهی بود که مردم به این مکتب و این عملکرد انقلابی داشتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم هیچ تمایلی به نگاه غیر انقلابی ندارند و نگاه و عملکرد غیر انقلابی مایه نا امیدی آن‌ها است. عملکرد انقلابی مانند حضور و کمک حاج قاسم در سیل خوزستان بود.

وی ادامه داد: شب گذشته در منطقه منبع آب، از قرارگاهی که سپاه به راه انداخته دیدن کردم که با نگاهی به چهره مردم آن منطقه، امیدواری را در چهره‌ها و نگاه‌شان دیدم زیرا شب و روز بچه‌های بسیجی و پاسدار و جهادی را در کنار خود و در تلاش برای حل مشکلات‌شان می‌بینند.

حیدری بیان کرد: نمونه دیگر حضور قرارگاه خاتم‌الانبیاء در اهواز به کمک شهردار محترم و دیگر مسئولان از جمله استاندار، فرماندار، فرماندهی سپاه و نماینده ولی فقیه است. این که این بنیاد در اهواز خیمه زده و با اجرای پروژه‌ها عملکرد انقلابی را به نمایش می‌گذارد، مایه امیدواری مردم شده است و باید ارزش این نعمت‌ها را بدانیم.

وی افزود: ۲۴۰ میلیارد هزینه تامین پمپ برای رفع موقت مشکل آبگرفتگی اهواز بود که با پیگیری نمایندگان، سازمان برنامه و بودجه این مبلغ را اختصاص داد، اما امروز دوستان مدرکی پیدا کرده‌اند که مبلغی حدود ۳ هزار میلیارد با عنوان حوادث غیرمترقبه برای یکی از استان‌ها جهت سال جاری اختصاص داده‌اند که این همان تفکر و عملکرد غیر انقلابی است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول