اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

وقتی مطالبه‌گری، سناریویی تحریفی قلمداد می‌شود

سرپرست روابط عمومی شورای شهر شیراز مطالبه خبرگزاری فارس پیرامون علت نامه‌نگاری جهت درج لوگوی شورا بر پوستر منتسب به شهید سلیمانی را نوعی سناریو نویسی و تحریف افکار عمومی قلمداد کرد.

وقتی مطالبه‌گری، سناریویی تحریفی قلمداد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به دنبال انتشار نامه و پوستری منتسب به شورای شهر و شهرداری شیراز از باب استفاده از لوگوی شورا در پوستر تصویر شهید سردار سلیمانی، از سوی شهرداری شیراز، خبرگزاری فارس با پرسشی نسبت به چرایی این نامه‌نگاری با توجه به شان و جایگاه سردار شهید، نسبت به این مساله واکنش نشان داد. 

در پی انتشار این خبر، سرپرست اداره اطلاع‌رسانی و پاسخگویی شورای اسلامی شهر شیراز جوابیه‌ای ارسال کرده است که تصویر آن در زیر می‌آید. 

اما نکته مهم درمورد این جوابیه، تهمت صریح به یک رسانه از بابت مطالبه‌گری و طرح سوال است! 

مسئول روابط عمومی شورا، مطالبه گری این رسانه را نوعی سناریو نویسی هدفمند و تخریب عنوان کرده است که با هدف تحریک و تحریف افکار عمومی صورت می‌گیرد! 

نکته دیگری که در این میان آشکار است، عملکرد شورای پنجم و نمره‌ای است که به نظر نمی‌رسد برای مردم شهر شیراز قابل قبول باشد. 

شورایی که نسبت به بسیاری از عملکردهای خود پاسخگو نیست و آنگاه در پاسخ به یک سوال، زبان به تهمت می‌گشاید. 

از این رو انتقاد به این عملکرد و یا طرح پرسش از طریق یک رسانه به نظر نمی‌رسد با هدفِ خاصِ تحریف باشد بلکه رسالتی است که هر رسانه در زمان مشاهده همچین مواردی باید نسبت به آن عکس‌العمل نشان دهد و این خبرگزاری با کمال میل این جوابیه را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول