اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

زنجیره‌ تخلفات در فروشگاه‌ زنجیره‌ای یاسوج/قفسه‌هایی تنها با ظاهر فریبنده+عکس و فیلم

در بازدید از یک فروشگاه زنجیره‌ای در یاسوج؛ زنجیره‌ای از تخلفات مشاهده و دستور پلمب آن صادر شد.

زنجیره‌ تخلفات در فروشگاه‌ زنجیره‌ای یاسوج/قفسه‌هایی تنها با ظاهر فریبنده+عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج از سلسله بازدیدها و نظارت‌ها و بازرسی‌های اداره‌‌کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از بازار استان این بار به همراه مدیرکل؛ قاضی ویژه شعبه پنجم تعزیرات؛ اتاق اصناف، بسیج اتاق اصناف و بهداشت یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اطراف شهر یاسوج واقع در بلهزار مورد بازدید قرار گرفت.


گوشه‌ای از رعایت بهداشت در فروشگاه زنجیره‌ای!!

در این بازدید مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه اینجا خیلی شکیل و زیبا به نظر می‌رسد به اطراف و اکناف فروشگاه زنجیره‌ای اشاره کرد که به هیچ وجه بهداشت در آن رعایت نشده است. 

 همچنین در بازدید از این فروشگاه که در نگاه اول نمایی خیلی زیبا دارد و کالا و اجناس به صورت شکیل و خوش فرم به خوبی چیده شده بودند کالاها و اجناسی دیده شد که 4 ماه از وقت مصرف آن گذشته بود.

براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: با توجه به بررسی‌هایی که انجام می‌شود و همکاری خوب بازرسی اصناف و بسیج اصناف که کمک بزرگی در این روزها هستند از واحد بزرگ زنجیره‌ای که به هیچ وجه وضعیت بهداشتی آن مورد رضایت نیست بازدید به عمل آمد.

وی با اشاره به ظاهر زیبای این چنین فروشگاه‌هایی گفت: چنین وضعیتی سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد که باید دستگاه‌های نظارتی به روز و مستمر چنین فروشگاه‌هایی را رصد کنند. 

مدیرکل تعزیرات استان با این درخواست از مردم که به تاریخ روی کالا توجه کنند اظهار کرد: شاید کسی اطلاعی نداشته باشد، کالاهای تاریخ گذشته را باید جدا کنند، شاید آدم بی‌سواد و یا بچه‌ خردسالی مراجعه کند و سلامتی آن‌ها به خطر بیفتد به همین خاطر این واحد صنفی را پلمب می‌کنیم.

وی با بیان این که تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در اجرای وظایف و رسالتی که بر عهده دارد فروشگاه بزرگ و کوچک و زنجیره‌ای و غیر زنجیره‌ای نمی شناسد گفت: بعد از اقداماتی که در استان ما صورت گرفت از مرکز کارهای خوبی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام شد اما هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله وجود دارد.

این مسوول در توضیح گفته خود افزود: تا هنگامی که کاربر حق دخل و تصرف دارد باید شاهد چنین وضعیتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای باشیم.

 

انتهای پیام/82009

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول