اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مراسم تجلیل از طلاب برتر ورامین برگزار شد

مراسم تجلیل از طلاب برتر حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین با حضور مدیر حوزه علمیه برادران استان تهران برگزار شد.

مراسم تجلیل از طلاب برتر ورامین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمهدی محمودی مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین عصر امروز در مراسم تجلیل از طلاب برتر و روحانیون شهرستان ورامین در سالن اجتماعات این حوزه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با تلاشی که طلاب در این مکان مقدس انجام می‌دهند، باید سعی کنند هدف اصلی آن‌ها این باشد که یک شاگرد خوب برای امام زمان(عج) باشند و مطمئن باشند که آینده درخشانی در انتظارشان خواهد بود.

وی حضور بیش از پیش روحانیت در صحنه‌های تبلیغ و انقلاب اسلامی را خواستار شد و گفت: در شرایطی که دشمنان هجمه‌های ناجوانمردانه‌ای علیه انقلاب اسلامی آغاز کردند، باید از فرصت تبلیغ بهره برد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین در ادامه با بیان اینکه حوزه علمیه این شهرستان بیش از ۴۰ سال است که به طلاب خدمت‌رسانی می‌کند، بیان کرد: این حوزه قدیمی‌ترین حوزه علمیه استان تهران محسوب می‌شود و صدها نفر از طلاب چه اتباع و چه ایرانی در این مکان مقدس مشغول به تحصیل بوده و هستند.

حجت الاسلام محمودی در پایان ابراز کرد: خوشبختانه حوزه علمیه ثمرات خوبی را به همراه داشته و در این راستا خدا را شاکر هستیم که با وجود برخی کمبودها، حوزه شهرستان ورامین از موفق‌ترین حوزه‌های علمیه کشور بوده است.

به گزارش فارس، در این مراسم که با تجلیل از طلاب برتر شهرستان ورامین همراه بود، مدیر و معاونان حوزه علمیه برادران استان تهران، مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و امام جمعه موقت ورامین حضور داشتند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول