اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

سود سرمایه‌گذاری از بیت المال باید به جیب مردم برود

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: هرکجا از بیت المال سرمایه گذاری می‌شود سود آن باید به جیب مردم برود.

سود سرمایه‌گذاری از بیت المال باید به جیب مردم برود

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور در حاشیه حضور در شهرستان دزفول و بازدید از کارخانه دوده فام کربن بلک این شهرستان اظهار کرد: پیام ۹ دی به تمام ما مردم است و این پیام بیانگر این است که ضامن نظام مردم هستند هر فتنه و مشکلی باشد مردم در صحنه بیایند حل می‌شود به عبارتی مردم عصای موسایی امام عزیزمان هستند و حضور مردم باطل هر سحری است.

وی افزود: در حکومت‌داری باید مردم‌داری کرد اگر مردم از هر حکومتی جدا شوند آن حکومت از بین می‌رود، مردم ما خواسته زیادی ندارند نیازها و درخواستشان حداقلی است که حتماً حل شدنی هستند درواقع مردم مطالباتی از حکومت دارد که شدنی است. 

رییس بنیاد مستضعفان کشور گفت: هم در بنیاد هم دیگر مسوولین باید حواسمان به مردم باشد، سود این کارخانه باید به جیب مردم برود بالاخره کارخانه نزدیک شهر است و باید دید چه سودی به مردم می‌دهد.

وی ادامه داد: فقط اشتغال به‌عنوان سود کفایت بخش نیست هر کجا که از بیت المال سرمایه‌گذاری می‌شود باید نفع آن به جیب مردم برود.

پرویز فتاح تصریح کرد: کارخانه دودزا و آلوده‌ست که باید حقی برای مردم دزفول در نظر گرفت همچنین در بندر امام خمینی نیز چند هزار میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شده اما چند کیلومتر آن طرف‌تر کارخانه‌ها و پتروشیمی‌ها مردم با وضعیت نابسامانی زندگی می‌کنند که باید پرسید با این هزینه سرمایه‌گذاری و درآمد نمی‌شود، زندگی مردم را سامان داد؟

 وی بیان کرد: باید به اطراف کارخانه‌ها هم نگاه کرده نمی‌شود فقط نگاه را معطوف به کارخانه‌ها نمود چراکه این کارخانه‌ها در اطراف شهر هستند و اگر از اول با این تفکر کار می‌کردیم هیچ بی‌خانمانی وجود نداشت.

فتاح اذعان کرد: توسعه کارخانه دودفام دزفول را مصوب کردیم اما با همان درایت ایرانی سازی و باید توجه داشت که هر خریدی از داخل به اشتغال کشور خودمان نیز کمک می کند و بصورت مستقیم و غیرمستقیم مردم را مشغول به کار خواهد نمود.

وی اظهار کرد: در اولین فرصت از سال آینده فاز سوم این کارخانه با ظرفیت ۶۰ هزار تن در سال باید روی خط بیاید و اگر مطالعات بخوبی پیش رود و بازار فروش مهیا شود با افتتاح فاز چهارم هم نیز موافق هستیم.

 رئیس بنیاد مستضعفان کشور افزود: بخشی از سهام را باید در بورس به فروش رساند که مردم هم در سود آن سهیم شوند و همچنین منابعی هم وارد کارخانه شود.

 وی ادامه داد: به نیت حاج قاسم سلیمانی هم به تمام ایتام شهرستان دزفول نیز هدیه‌ای اهدا خواهد شد و برای محرومان نیز پنج هزار بسته معیشتی فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول