اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

خلاقیت و‌ نوآوری به درآمدزایی کمک می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تولید نوآوری، خلاقیت و بروز استعدادهای جوانان منجر به تولید ثروت و درآمدزایی می‌شود.

خلاقیت و‌ نوآوری به درآمدزایی کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه امروز در بازدید از  شرکت‌های فعال مستقر در پارک علم و فناوری استان در سنندج، اظهار کرد: امروز در بازدید از شرکت‌های پارک شاهد شور جوانان و فعالیت‌های ارزشمند و شایسته و تیز تنگاهای جا و مکان آنها بودم.

وی افزود: امروزه در کنار تحصیل دانشجویان در دانشگاه‌ها زمینه فعالیت آنها فراهم شده است در واقع در بسیاری جاها پارک‌ها در دل دانشگاه‌ها جای دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حمایت از علم و پشتیبانی از نخبگان و دانشمندان گفت: از آنجا استعدادها و نخبگان زیادی در کردستان وجود دارد با حمایت از این قشر باید زمینه رشد و گسترش فعالیت آنها فراهم شود.

پورذهبی از فناوران و‌ نوآوران استان به افراد خلاق، مبتکر، پر تلاش و خوش فکر نام برد و افزود: جوانان نباید خود را دست کم بگیرند، باید با اتکا به استعدادها و خلاقیت خود در راستای تولید و نوآوری تلاش کنند.

وی اطلاع‌رسانی در حوزه شرکت های فناور را بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: مدیران و روسای مدارس و دانشگاه ها باید شرایط بازید جوانان را با این شرکت‌ها فراهم کنند.

به گفته وی، بازید دانش‌آموزان و دانشجویان با این شرکت ها به ایجاد انگیزه  و روحیه امید و نوآوری در آنها کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ تعداد ۱۷ شرکت در پارک علم و فناوری استان فعالیت دارند، تعداد ۱۱۰ شرکت پارک و علم و فناوری در استان وجود دارد که تعداد ۲۴ شرکت دانش‌بنیان است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول