اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اثرگذاری طرح شهید سلیمانی در استان تهران/ تسهیلات متناسب به تالارداران اعطاء می‌شود

استاندار تهران با اشاره به اثرگذاری طرح شهید سلیمانی در استان تهران و کاهش میزان بستری‌ها و فوتی‌ها گفت: تالارداران در شرایط کرونایی به واسطه محدودیت‌های اعمال شده دچار خسارت جدی شدند که تمهیدات لازم برای حمایت از آن‌ها در نظر گرفته شده و در این زمینه تسهیلات متناسب به آن‌ها اعطاء می‌شود.

اثرگذاری طرح شهید سلیمانی در استان تهران/  تسهیلات متناسب به تالارداران اعطاء می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران بعدازظهر امروز در جلسه طرح شهید سلیمانی با تشکر از فرمانداران استان تهران و عوامل اجرای طرح شهید سلیمانی، اظهار کرد: فرمانداران اجرای طرح شهید سلیمانی با محوریت اقدامات مراقبتی با محوریت شناسایی به موقع، قرنطینه و رهگیری مبتلایان، اقدامات حمایتی برای حمایت مالی و مراقبتی از مبتلایان و نظارت بر نحوه اجرای طرح را بر عهده دارند.

وی گفت: مجموعه اقداماتی که به طور سیتمی در قالب محدودیت‌های هوشمند و منع تردد شبانه اعمال شد، شرایطی فراهم کرد که میزان بستری‌ها و فوتی‌ها در کل کشور و از جمله استان تهران کاهش محسوسی داشته باشد.

استاندار تهران سپس  با اشاره به عدم عادی سازی این وضعیت، عنوان کرد: باید برای حفظ دستاوردها، اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر عدم برگزاری مراسم مختلف را مدنظر قرار دهیم و نظارت‌ها تشدید شود تا بتوانیم این شرایط را حفظ کنیم.

محسنی بندپی در مورد برخی تجمعات برای دریافت مجوز تردد استانی، بیان کرد: طبق مصوبات ستاد ملی کرونا محدودیت‌هایی از جمله منع تردد شبانه و منع تردد بین استانی اعمال شده تا با کاهش میزان تردد شرایط برای مدیریت بیماری کرونا فراهم شود.

تجمع شهروندان برای درخواست تردد بین استانی

وی افزود: درخواست شهروندان در موارد ضروری برای تردد بین استانی سبب تجمع در مقابل فرمانداری تهران شده بود که فاصله‌گذاری اجتماعی را کاهش می‌داد به منظور مدیریت این روند، اختیار به فرمانداران استان واگذار شده، ضمن اینکه چند محل در شهر تهران نیز برای این امر اختصاص یافته تا رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی محقق شود.

استاندار تهران تأکید کرد: کاهش میزان بستری و فوتی‌های کرونایی در نتیجه محدودیت‌های اعمال شده و تعامل شهروندان حاصل شده از این‌رو باید این روند استمرار پیدا کند تا دستاوردهای موجود حفظ شود.

هیچ مراسمی بدون مجوز ستاد ملی کرونا برگزار نمی‌شود

محسنی بندپی ضمن تسلیت ایام فاطمیه، خاطرنشان کرد: هیچ مراسم مذهبی، فرهنگی و غیره در استان تهران بدون مجوز ستاد ملی کرونا برگزار نمی‌شود.

وی با اشاره به کاهش میزان بستری و فوتی‌های کرونایی در استان تهران، ادامه داد: برای حفظ دستاوردهای موجود از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری ایام فاطمیه همچنین گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی بهره گرفته شود.

استاندار تهران عنوان کرد: سردار سلیمانی سردار دل‌ها زندگی و جان خود را وقف دفاع از مرزها و امنیت کشور کرده و اگر امروز امنیت ماورای مرزهای کشور وجود دارد به واسطه خون شهدا است، در چنین شرایطی که پزشکان و کادر درمان خط مقدم مقابله با کرونا هستند باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سلامت شهروندان را حفظ کنیم.

تمهیدات لازم برای جبران خسارت تالارداران

محسنی بندپی با اشاره به همراهی اصناف ابراز کرد: خوشبختانه در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی اصناف همکاری داشتند که از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به خسارت وارد شده به تالارداران افزود: تالارداران در شرایط کرونایی به واسطه محدودیت‌های اعمال شده دچار خسارت جدی شدند که تمهیدات لازم برای حمایت از آن‌ها در نظر گرفته شده و در این زمینه تسهیلات متناسب به آن‌ها اعطاء می‌شود.

استاندار تهران همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه داروی خاصی برای این بیماری وجود ندارد رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری و هرگونه عادی سازی این شرایط خطرناک است و نباید با سهل انگاری دچار مشکل شویم.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول