اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رونمایی از تیزر و نماهنگ ویژه اولین سالگرد شهید سلیمانی در بامداد ۱۳ دی در مازندران

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری آئین رونمایی از تیزر و نماهنگ ویژه اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد و گفت: این تیزر در ساعت یک و بیست دقیقه بامداد روز سیزدهم و در ساعت اولیه از شهادت این شهید والا مقام رونمایی خواهد شد.

رونمایی از تیزر و نماهنگ ویژه اولین سالگرد شهید سلیمانی در بامداد ۱۳ دی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران طی گفت‌وگویی با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: به‌مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار پرافتخار و نامی ایران اسلامی و جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش از تیزر و نماهنگ این شهید والا مقام رونمایی می‌شود.

وی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت سردار سرافراز ایران اسلامی و جبهه مقاومت و فرمانده ممتاز و چهره بین‌المللی گروه‌های مقاومت در منطقه سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش به‌ویژه فرمانده رزمندگان حشدالشعبی شهید ابومهدی المهندس، گفت: ایدئولوژی، منظومه فکری، قدرت فرماندهی و ابعاد شخصیتی این سردار بزرگ و رشید اسلام طومار کشورهای مستکبر جهان را در هم پیچید.

شکریان تصریح کرد: حاج قاسم حتی با شهادت خود، یک بار دیگر پرچم انقلاب اسلامی و گفتمان مقاومت در منطقه و جهان را به اهتزاز در آورد، تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهید سلیمانی در بیش از چهل و یک سال از عمر انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی در مازندران با اشاره به فرار رسیدن ۱۳ دی ماه سالروز شهادت این شهید والا مقام و هم‌رزمان مجاهدش در حادثه تروریستی فرودگاه بغداد توسط دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا و هم پیمانانش در منطقه و جهان، بیان کرد: این شهید والا مقام متعلق به ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی و همه ملت‌های آزادی‌خواه و مظلوم جهان اسلام است و تداوم راه این شهید عزیز به نابودی دنیای استکبار و ایادی آن خواهد انجامید.

این مسوول در پانزدهمین جلسه ستاد عملیات حاج قاسم با اشاره به اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر اولین سالگرد شهادت این شهید والامقام و هم‌رزمانش، تصریح کرد: از تولید تیزر و نماهنگ ویژه اولین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در ساعت یک و بیست دقیقه بامداد روز سیزدهم و در ساعت اولیه از شهادت این شهید والا مقام رونمایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تقوا، اخلاص، ولایت‌مداری، انسان‌دوستی و دفاع از مظلومان مهم‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی شخصیتی این شهید گران‌قدر بود و در تمامی بحران‌های منطقه‌ای و داخلی حضور فعال داشت و به تعبیر رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت در جهان است.

شکریان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همه شهیدان انقلاب، دفاع مقدس ، شهدای راه علم و فناوری هسته‌ای و شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت، تاکید کرد: امروز الگوگیری از مکتب حاج قاسم، سیره و منش ، سبک زندگی و گفتمان این شهید والا مقام می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات و بحران‌ها در نظام اسلامی و حتی نقش‌آفرینی در معادلات مهم منطقه‌ای و حتی جهانی باشد.

به گزارش فارس؛ تیزر و نماهنگ ویژه اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی، توسط واحد برنامه‌ریزی و فعالیت‌های رسانه‌ای اداره کل تبلیغات اسلامی استان و با همکاری سازمان صدا و سیمای مرکز طبرستان، سرپرستی خبرگزاری فارس ، مهر، رسا، دفاع مقدس، بلاغ ، تسنیم ،ایکنا و ایسنا در مازندران برنامه‌ریزی و تولید شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول