اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۳ نانوایی متخلف در مه‌ولات به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت مه‌ولات گفت: در راستای مصوبات کارگروه آرد و نان شهرستان مبنی بر نظارت توزیع آرد و نان، طی گشت مشرکت روز گذشته از نانوایی‌‌های شهرستان، ۳ نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

۳ نانوایی متخلف در مه‌ولات به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مه‌ولات به نقل از روابط عمومی نمایندگی صنعت، معدن و تجارت مه‌‌ولات، صادق مومن‌زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای بازرسی و نظارت بر واحدهای نانوایی شهرستان و به منظور بررسی رعایت دستورالعمل‌‌های بهداشتی و کیفیت نان، از  ۷ نانوایی شهرستان بازدید شد.

مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت مه‌ولات با اشاره به اینکه این گشت مشترک، در راستای مصوبات کارگروه آرد و نان شهرستان مبنی بر نظارت بر چرخه توزیع آرد و نان صورت گرفت، افزود: در این گشت مشترک که با همراهی اداره تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، واحد بازرسی و اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان و اداره تعاون روستایی از واحدهایی نانوایی انجام شد، ۳ نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مومن‌زاده متذکر شد: کم فروشی و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم نصب نرخنامه ساعات کاری و ایام تعطیل و همچنین خشک کردن زیاد نان و افزایش ضایعات از جمله تخلفات این نانوایی‌ها بود.

 وی در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از تاکیدات در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان جلوگیری از خشک کردن زیاد نان است، خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت نهادهای دامی و احتمال اینکه برخی نانوایی‌ها با هدف فروش به دامداری‌ها، نان را خشک می‌کنند، با نانوایی‌هایی که اقدام به این کار کنند و بیش از حد متعارف نان را خشک و به ضایعات تبدیل کنند، برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول