اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بازدید از 9773 واحد صنفی با اجرای طرح سردار سلیمانی در فردیس

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در فردیس، گفت: در قالب این طرح ۹ هزار و ۷۷۳ مورد بازدید از واحد های صنفی انجام شد و ۲۱ مورد تعطیل شدند.

بازدید از 9773 واحد صنفی با اجرای طرح سردار سلیمانی در فردیس

 محمدرضاترابی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، ضمن تشریح عملکرد واحد بهداشت شبکه بهداشت شهرستان در یک ماه گذشته، گفت: در نتیجه  اجرای این طرح و بازدید از واحدهای صنفی،  ۵۹ مورد نمونه برداری مواد غذایی انجام و ۲ هزار و  ۵۹۸ کیلوگرم  مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس بیان کرد: همچنین صدور ۷۰۰ مورد  اخطار پلمب،  ۳۴ مورد معرفی به مراجع قضایی و ۱۲۲ مورد پیشنهاد تعطیلی موقت برای مراکز و اماکن، انجام و ۲۱ واحد صنفی پلمب شد.  

این مقام مسؤول همچنین کنترل آب آشامیدنی در راستای توجه به سلامت مردم را از وظایف نظارتی واحد بهداشت محیط دانست و افزود: در این راستا ۱۳ مورد  بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب، ۹۴ مورد نمونه برداری از  آب و یک هزار و ۶۷۴ مورد  کلرسنجی آب آشامیدنی در شهرستان انجام شده است.

ترابی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی با همکاری تیم سلامت و تیم‌های نظارتی بسیج و‌هلال احمر در حال انجام است؛ ۱۱۰ بازدید از مراکز بهداشتی درمانی و مطب و آزمایشگاه، ۲۰ مورد نظارتی و بازرسی مشترک با سایر سازمان ها، ۶ مورد بازدید زندان  و مراکز نظامی، ۱۷ مورد بازدید پارک و ورزشگاه‌ها و ۱۶ مورد بازدید مراکز آموزشی را از جمله اقدامات یک ماه گذشته واحد بهداشت محیط فردیس برشمرد.

وی با اشاره به اینکه  به گزارشات مردمی در خصوص تخلفات بهداشتی واحدهای صنفی رسیدگی می‌شود، بیان کرد: حفظ سلامت مردم در هر حوزه ای از وظایف شبکه بهداشت، در اولویت قرار دارد و در این راستا بهداشت محیط به ۲۴۸ مورد شکوائیه‌های بهداشتی از واحدهای صنفی رسیدگی کرده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول