اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

استفاده از تاکسی‌های هوایی در المپیک پاریس

پاریس در تلاش است انواع حمل و نقل خودکار را برای المپیک امتحان کند.

استفاده از تاکسی‌های هوایی در المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری فارس، تا روشن شدن مشعل المپیک در بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس، این انتظار وجود دارد ما شاهد تاکسی‌های هوایی در شهر پاریس باشیم.

ایرباس در مراسم معرفی CityAirbus، گفت که قصد دارد ارتباطات هوایی بین مناطق مختلف پاریس برقرار کند. این شرکت همچنین امیدوار است از سال ۲۰۳۰ بتواند به سایر مراکز اقتصادی و گردشگری در ایل دو فرانس خدمت کند.

این ماشین‌ها در زمان ۱۵ دقیقه و با سرعت ۱۲۰ کیلومتر توانایی جابه جایی ۴ مسافر را دارند. اپراتور حمل و نقل عمومی پاریس با فرض تصویب مقررات برای استفاده از هواپیمای بدون سرنشین ابراز علاقه کرده است.

به نظر می‌رسد که فرانسوی‌ها به طور فزاینده‌ای تمایل دارند انواع جدید حمل و نقل خودکار را امتحان کنند.

مطالعات صورت گرفته نشان داده است ۴۳ درصد از پاسخ دهندگان مایل به سوار شدن به تاکسی بدون خلبان هستند. این میل در مردان ۵۱ درصد و در بین جوانان نیز ۵۴ درصد افزایش یافته است.

در نهایت اینکه ممکن است بزرگترین مسئله قیمت باشد. وب سایت اخبار مالی Boursorama پیش‌بینی کرد که هر سفر ممکن است حدود ۳۰۰ یورو هزینه داشته باشد که با توجه به گزینه‌های حمل و نقل موجود در شهرهای بزرگ مانند پاریس هزینه، آن را از بازار محبوبیت خارج می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول