اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مدرسه خیرساز «پروفسور مریم میرزاخانی» روستای زواره‌ور ورامین افتتاح شد

دبستان ۶ کلاسه خیرساز پرفسور مریم میرزا خانی روستای زواره‌ور بخش جوادآباد روستای با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و سایر مسؤولان افتتاح شد.

مدرسه خیرساز «پروفسور مریم میرزاخانی» روستای زواره‌ور ورامین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران صبح امروز در مراسم افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیرساز پرفسور مریم میرزاخانی در بخش جواد آباد، اظهار کرد: به مراسم امروز با دید دیگر نگاه می‌کنم که این مدرسه را دو خیر جوان مدرسه سازی ساختند و این امر نشان دهنده بزرگی و دغدغه مسؤولان به امر تعلیم و تربیت است.

وی گفت: دو جوان از حیات طیبه می‌گذرند و از مادیات عبور می‌کنند و به سمت اقدامات عام المنفعه می‌روند و به سمتی حرکت کردند تا به همنوعان خودشان کمک کنند و  دیدگاه آن‌ها این است که زندگی بعد از مرگ ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: همه چیز در دنیای مادی تمام نمی‌شود، حیات اصلی بعد از مرگ است که این دو جوان به این امر اعتقاد پیدا کردند.

صیدلو تصریح کرد: ما باید دانش آموزانی را تربیت کنیم که انسان باشند، این آب و خاک به جوانان مثل پرفسور میرزا خانی‌ها نیاز دارد تا کشور در عرصه علنی پیشرفت کند.

وی در پایان بیان کرد: راه پیروزی بر استکبار جهانی رشد علمی کشور است، با پیشرفت های علمی ما می‌توانیم استکبار جهانی را به زانو در بیاوریم همان طور که با تولید واکسن کرونا این حرکت را انجام دادیم.

به گزارش فارس، صبح امروز دبستان ۶ کلاسه خیرساز پرفسور مریم میرزاخانی روستای زواره‌ور بخش جوادآباد با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول