اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دیدار دوستانه خبرنگاران حامی تهران و رسانه ورزش مازندران به یاد سردار سلیمانی + عکس

عصر روز گذشته در دیداری دوستانه به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامی داشت مدافعان سلامت به مصاف هم رفتند.

دیدار دوستانه خبرنگاران حامی تهران و رسانه ورزش مازندران به یاد سردار سلیمانی + عکس

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی | در دیداری دوستانه به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامی داشت مدافعان سلامت، خبرنگاران مازندرانی و تهرانی در پایتخت به مصاف هم رفتند. این دیدار که در مجموعه ورزشی دانشگاه تهران برگزار شد در نهایت خبرنگاران حامی تهران سه بر دو برابر رسانه ورزش مازندران به پیروزی رسیدند.

ابتدا در نیمه نخست، خبرنگاران حامی که از بازیکنان لیگ برتری سود می‌بردند با یک گل از مازندرانی‌ها پیش افتادند و در ادامه رسانه‌ای‌ها دو بار توسط صمدی و سید احمد حسینی موفق شدند دروازه خبرنگاران حامی را باز کنند تا نیمه نخست با برتری رسانه ورزش مازندران به پایان برسد.

در نیمه دوم هم رسانه ورزش مازندران بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و بارها موقعیت‌های زیادی را روی دروازه میزبان خود ایجاد کردند اما موقعیت‌ها با بی‌دقتی هدر رفت.

اما در ادامه و در حالی که رسانه ورزش مازندران سراپا حمله بود، روی دو ضد حمله و غفلت، خبرنگاران حامی موفق شدند از رسانه ورزش مازندران پیش بیافتند تا در نهایت این دیدار، بانتیجه سه بر دو به سود خبرنگاران حامی به پایان برسد.

رسانه‌ای‌ها که از ابراهیم تقی‌پور ملی پوش اسبق فوتبال ایران سود می‌بردند؛ در این دیدار موقعیت‌های زیادی خلق کردند و نمایش خوبی داشتند.

مرتصی اسدی، محمد منصوری و مجتبی ترشیز بازیکنان سرشناس خبرنگاران حامی در این دیدار بودند و گل های این تیم نیز توسط مهدى بیگى، آرش رضوانى و محمد منصورى (بازیکن سابق پرسپولیس) زده شد.

پیش از آغاز این دیدار نیز؛ در حرکتی فرهنگی و ارزشمند به همت سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا استان مازندران و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، رسانه‌ای‌ها در ادامه اقدامات فرهنگی خود، با در دست داشتن تمثال شهدای مدافع حرم مازندران و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.

همچنین تمثال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط ابراهیم تقی‌پور ملی پوش اسبق کشور به تیم خبرنگاران حامی اهدا شد و مهدی رضی کاپیتان تیم رسانه نیز تمثال شهدای مدافع حرم مازندران را به تیم حریف تقدیم کرد تا از این طریق اعضای تیم رسانه ورزش مازندران یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بدارند.

همچنین پیش از آغاز دیدار دو تیم در میانه میدان گرد هم آمدند و از احمد محمدى فرزند شهید علیرضا محمدى تجلیل بعمل آوردند.

اسامی تیم خبرنگاران حامی:

فرشید فهیم، آرش اسدى، آرش رضوانى، احمد محمدى، على نجاتى، سعید لطفى، عباس محمدى، على شفیعى، محمد منصورى، مرتضى اسدى، محمد تیبا، محمد فرزین، علیرضا سلامى، مجتبى ترشیز

اسامی رسانه ورزش مازندران :

علی آغاسی، علیرضا ودودیان، میلاد ولی‌نژاد، رضا وریجی، مجید غلامی، شهاب یوسف‌زاده، مقداد بهرامی، سید احمد ساداتی، آرمان رسول پور، سید احمد حسینی ، مرتضی خالقی، مهدی رضی، یاسر معافی، اکبر قاسمپور، یاسر نتاج، ابراهیم تقی پور، ابوالفضل یعقوبی، اسماعیل صمدی، حمید فرجی، آرش زاهدی، حسین یزدانی، مهران روحی سرمربی: حسین قزل سفلو مربی : علی ابراهیمی

به گزارش فارس؛ رسانه ورزش مازندران در طول این سال‌ها با اقدامات فرهنگی خود پیام آور مهربانی و دوستی‌ها در خانواده ورزش بوده است.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول