اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

الگوگیری از حضرت فاطمه(س) موجب کاهش تنش‌های اجتماعی می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت: الگوگیری از حضرت فاطمه(س) در زندگی موجب کاهش تنش‌های اجتماعی میان خانواده‌ها می‌شود.

الگوگیری از حضرت فاطمه(س) موجب کاهش تنش‌های اجتماعی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عباس عبدی در نشست بصیرتی ویژه روحانیون مستقر شهرستان قروه ضمن تسلیت شهادت ایام فاطمیه(س) و شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای دقت در زندگانی آن حضرت و درس گرفتن از سیره ایشان است و با الگو قرار دادن آن حضرت در زندگی به‌ویژه برای بانوان شاهد کاهش تنش‌های اجتماعی میان خانواده‌ها خواهیم بود.

وی افزود: اگر در تاریخ بررسی شود بعضی از انسان‌ها مربوط به زمان و مکان هستند و بعضی نیستند اما بین انسان‌ها عده‌ای هستند که فراتر از زمان و مکان پیش می‌روند و در عرصه وجود حضور یافته‌اند که اینان عبارت از شایستگان و ماندگاران روی زمین هستند و حضرت زهرا سلام الله علیها نمونه بارز این انسان‌هاست.

وی ضمن اشاره به سالروز حماسه ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی روزی بزرگ در تاریخ ایران اسلامی است چرا که ملت ایران بار دیگر به حمایت از نهضت انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و رهبری امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) پرداختند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم و دفاع از حریم ولایت فقیه خاری در چشم دشمنان اسلام بود که این نیز برگی از وفاداری‌های ملت ایران به انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام عبدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه اضافه کرد: وظیفه ما امروز بزرگداشت حماسه ۹ دی است تا نسل‌های آینده پایداری و حمایت ملت ایران به نظام انقلاب اسلامی را درک کنند.

تصور و خواست دشمن مخالفت ملت ایران با نظام است

امام جمعه قروه نیز در این نشست اظهار کرد: راه بهبود وضعیت کشور در سر کار آمدن دولت جوان حزب اللهی است و این بیان رهبر معظم انقلاب است و باید دولت حزب اللهی باشد.

حجت‌الاسلام عابدین رستمی با اشاره به ضرورت داشتن بصیرت در جامعه بیان کرد: بصیرت به معنای شناخت دشمن خارجی نیست بلکه بصیرت به معنای شناخت دشمن داخلی است.

وی خاطرنشان کرد: باید کسانی را که اقتصاد مردم را به گروگان گرفته‌اند و تورم ۷۵ درصدی را به مردم تحمیل کرده‌اند، شناخت چرا که این افراد ملت را در برابر نظام قرار می‌دهند.

امام جمعه قروه اعلام کرد: دشمن احساس می‌کند مردم مخالف نظام هستند در حالی که به فرموده رهبر انقلاب دشمنان، مردم ایران را نشناخته‌اند چرا که در تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی ۳۵ میلیون نفر برای تشییع پیکر ایشان از شهرهای مختلف کشور حضور یافتند.

حجت‌الاسلام رستمی همچنین به بررسی فتنه ۸۸ و حماسه نهم دی ماه پرداخت و بیان داشت: فتنه سال ۸۸ یک فتنه انتخاباتی صرف نبود بلکه یک انقلاب مخملی همراه با برنامه‌ریزی گسترده بود که با حضور حماسی مردم فتنه دشمنان نابود شد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول