اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رشد مسائل فرهنگی و تربیتی باعث پیشرفت کشور می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: ساخت مدارس خیرساز منشاء خیر و برکت در کشور و باعث پیشرفت علمی دوچندان در کشور می‌شود و مسائل فرهنگی نیز رشد پیدا می‌کند.

رشد مسائل فرهنگی و تربیتی باعث پیشرفت کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در مراسم افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیرساز روستای زواره‌ور جوادآباد ورامین، اظهار کرد: جا دارد گرامی بداریم نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی ایران به خصوص حاج قاسم سلیمانی سردار دل‌ها را که به دست استکبار جهانی به شهادت رسید.

وی گفت: حضور مسؤولان و مردم بخش جوادآباد نشان دهنده این امر است که به مسائل فرهنگی اهمیت بسیار زیادی قائل هستند، چرا که پیشرفت مسائل فرهنگی و تربیتی باعث می‌شود کشور پیشرفت کند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: جا دارد از خیران جوان و ارزشمند که الگوی جامعه هستند تقدیر کنم؛ خیرین معلمان عالم و عامل در جامعه هستند که در مکتبی بزرگ شدند که دنیای اخروی را در دستور کار خود قرار دادند.

کاظمی تصریح کرد: اقامه نماز و انفاق باید در فضای عمومی جامعه فرهنگ سازی شود، نماز  و انفاق انسان‌ساز باعث پیشرفت و تعالی جامعه و تربیت جوان مومن و انقلابی در مدارس می‌شود. 

وی بیان کرد: جاری کردن فرهنگ نیکوکاری را می‌بینند و یاد می‌گیرند و مردم از گفتار ما چیزی یاد نمی‌گیرند بلکه عمل ما مهمترین موضوعی است که مردم می‌بینند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ابراز کرد: انفاق بی‌نشان در کشور بسیار مهم است که قرآن به این کار بسیار اهمیت می‌دهد؛ اقدامی که این دو جوان انجام دادند و نام مدرسه را به نام چهره علمی کشور نام گذاری کردند بسیار با ارزش و ستودنی است.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: ساخت مدرسه‌های خیرساز منشاء خیر و برکت در کشور و باعث پیشرفت علمی دوچندان در کشور می‌شود و مسائل فرهنگی نیز رشد پیدا می‌کند.

انتهای پیام /۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول