اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شناسایی حدود ۷۰۰ بیمار کرونایی فریدن در طرح شهید سلیمانی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن گفت: طرح حافظان سلامت پانزده هزار و ۴۹۰ خانوار را در شهرستان تحت پوشش خود قرار داد که از این بین حافظان سلامت، تقریبا ۶۷۳ نفر مبتلا به بیماری کرونا را شناسایی کردند که به حوزه درمان معرفی شد.

شناسایی حدود ۷۰۰ بیمار کرونایی فریدن در طرح شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، سید فضل‌الله بهرامی در نشست خبری که با حضور مسئول سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) به عنوان مهمان ویژه برگزار شد با اشاره به اثربخشی طرح حافظان سلامت در شهرستان بیان کرد: طرح حافظان سلامت از ابتدای آبان ماه با ۳۱ قرارگاه در قالب ۱۳۰ تیم محله محور و ۱۲ تیم در سطح اصناف در فریدن آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن ادامه داد: این طرح پانزده هزار و ۴۹۰ خانوار را در شهرستان تحت پوشش خود قرار داد که از این بین حافظان سلامت، تقریبا ۶۷۳ نفر مشکوک به بیماری کرونا را شناسایی کردند که به حوزه درمان معرفی شد.

وی در ادامه گفت: حافظان سلامت با تنویر افکار عمومی و روشنگری چهره به چهره در این دوره نیز توانستند ۲۴۸ مراسم عروسی یا عزا را لغو کنند که هزینه‌های این مراسمات به سوی کارهای خیرخواهانه هدایت شد.

بهرامی یکی دیگر از فواید طرح شهید سلیمانی را شناسایی خانواده‌های آسیب‌پذیر دانست و عنوان کرد: تاکنون تعداد هزار و ۲۵۰ بسته بهداشتی و ۸۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های بی‌بضاعت که در طرح حافظان سلامت شناسایی شده است، توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن ادامه داد: از برنامه‌هایی می‌توان تلاش برای آزاد‌‌سازی تعدادی زندانی، توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی میان خانواده زندانیان، توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های بی‌بضاعت توسط حافظان سلامت، توزیع کتب مکتب حاج قاسم سلیمانی، تشکیل روضه‌های خانگی با جمعیت محدود، برگزاری نشست‌های سیاسی با حضور مسئول سیاسی استان اصفهان و برنامه‌های دیگر را نام برد.

انتهای پیام/63090/ن10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول