اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

جوانان مبانی زندگی سراسر عزت شهید سلیمانی را مطالعه کنند

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی گفت: جوانان ابعاد شخصیتی و تمامی مبانی زندگی سراسر عزت شهید سلیمانی را مطالعه کنند.

جوانان مبانی زندگی سراسر عزت شهید سلیمانی را مطالعه کنند

محمد جواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: جوانان ابعاد شخصیتی و تمامی مبانی زندگی سراسر عزت این شهید عزیز را مطالعه کنند.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص  شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، وی را شهید اخلاص برشمرد و ضمن یادآوری مجاهدت‌های بی نظیر و شجاعانه ایشان در عراق و سوریه از شهید سلیمانی به عنوان پرچمدار ایستادگی ملی و فرمانده دفاع از تمامیت ارضی نظام یاد کرد.

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با برشمردن ویژگی‌های اخلاقی و منحصر به فردی که سردار شهید  را با تمام مردان نظامی در ایران متمایز کرده است، گفت: منیت در سرشت حاج قاسم اصلا وجود نداشت و واقعا اگر جوانی وی را در خیابان می‌دید هرگز فکر نمی‌کرد ایشان حاج قاسم سلیمانی امین نظام و رهبری است.

محمدی نوری همچنین خصلت سازنده دیگر وی را مردمی بودن این شهید عزیز برشمرد و خاطره فراوان مردم و خانواده های شهدا و فرزندان آنان در دیدار با این شهید بزرگ اسلام را برگ زرین دیگری در سیره رفتاری سردار دل‌ها دانست.

وی با اشاره حضور پرشور و عزاداری جوانان و نوجوانان در روز تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی، گفت: سردار عزیز اسلام با نگاهی عمیق به آینده کشور امید ملت‌های محروم و مظلوم مسلمانانی شد که دل در گرو حمایت انقلاب اسلامی ایران داشتند.

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی تصریح کرد: محبوبیت وافر شهید سلیمانی در کشورهای عربی چنان وحشتی در دل سران بی رحم اسرائیل انداخته بود که خواب و خوراک را از همه آنان گرفته بود. هرجا نامش برده میشد دل صهیونیست و ترامپ نامرد به لرزه می افتاد برای همین بود که شهادت وی را تنها راه نجات نفس کشیدنشان در خاورمیانه می‌دانستند.

محمدی نوری ضمن اشاره به اینکه حقا او به پیام «ما ملت امام حسین (ع) هستیم» معنا بخشید، افزود: بعد شهادت شهید سلیمانی شعار «ما ملت امام حسین (ع) هستیم» چنان باعث برانگیختن غیرت و جوشش انقلابی جوانان شد که می‌توان امروز سند واقعی حیات سیاسی انقلاب را در سیره او و همرزمان مجاهدش در مبارزه با داعش و تببین مدافعین حرم یافت.

وی با اشاره به اینکه سالگرد شهادت سراسر افتخار سردار دلهای ایرانیان و بلکه مسلمانان آزادی‌خواه است، گفت: اگر بخواهیم مردم را در ادامه این راه حفظ کنیم بر همه مسئولان واجب است تا راه اعتماد و خدمت به مردم را سرلوحه کارشان قرار دهند چرا که در مسیر سختی قرار گرفتیم و از سویی شیوع بیماری هولناک کرونا و اوضاع بد اقتصادی کشور باعث شده گاهی برخی دچار تصمیم غلط شوند.

محمدی نوری تداوم راه مکتب شهید سلیمانی را استمرار پیشرفت، رفاه و عدالت برشمرد و اظهار امیدواری کرد: این شهادت بزرگ باعث شده تا دلهای جوانان را به خود گره بزند تا انشاالله شاهد عزت و سعادت ایران عزیز باشیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول