اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

عطرافشانی مزار شهدای مدافع حرم در بهشت زهرا(س)

مزار شهدای مدافع حرم با حضور جمعی از مسؤولان کشوری در بهشت زهرا(س) عطرافشانی و گلباران شد.

عطرافشانی مزار شهدای مدافع حرم در بهشت زهرا(س)

خبرگزاری فارس از شهرری؛ وحید شیاسی: همزمان با سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ظهر امروز مراسم بزرگداشت شهدای مدافع با حضور سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، حجت الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حمیدعلی صمیمی مدیرکل  بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و خانواده معظم شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قطعه ۵۰ بهشت زهرا(س) برگزار شد.

در این مراسم مزار شهدای مدافع حرم عطرافشانی و گلباران شد و حاضران با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهدای مقاومت را گرامی داشتند، در ادامه نیز معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید به سخنرانی پرداخت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم گویی به خانواده‌های معظم شهدا، اظهار کرد: شهدا با تقدیم جان خودشان در راه خدا به دنبال اصلاح امور جامعه هستند و هرگز واژه شهید در گذر زمان کهنه نمی‌شود.

صمیمی با تأکید براینکه امروز وظیفه همگان پیروی از راه و آرمان شهدا است، گفت: شهدا با معامله‌ای که با خداوند انجام دادند برای همیشه جاوید و ماندگار شده‌اند و ادامه دادن راه شهدا کمترین کاری است که می‌توان در مقابل ایثار و از خودگذشتگی بزرگ این افراد انجام داد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/ت/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول