اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کارشناس صهیونیست: رزمایش گروه‌های فلسطینی، هشداری خطرناک به اسرائیل بود

یک تحلیلگر صهیونیست مسائل نظامی گفت که رزمایش گروههای فلسطینی پیامهای هشدار آمیز هجومی خطرناکی به رژیم صهیونیستی داد.

کارشناس صهیونیست: رزمایش گروه‌های فلسطینی، هشداری خطرناک به اسرائیل بود

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه‌های مقاومت فلسطین سه‌شنبه هفته جاری رزمایش «الرکن الشدید» را در نوار غزه برگزار کردند؛ رزمایشی که بیش از همه، رژیم صهیونیستی را ترسانده است.

«تال لیف رام» تحلیلگر صهیونیستی مسائل نظامی، تحلیلی در روزنامه «معاریو» منتشر کرد و به بررسی ابعاد ای رزمایش پرداخت و نوشت، تنش با غزه ادامه دارد و شلیک موشک از این منطقه طی روزهای گذشته، بیانگر افزایش تنش امنیتی است.

روزنامه الکترونیکی «رأی الیوم» ضمن ترجمه این یادداشت، گزارش داد، منابع نظامی و امنیتی حاضر در تل‌آویو می‌گویند که این رزمایش، به خاطر تأخیر در مذاکرات صهیونیست‌ها با حماس است که با میانجیگری مصر صورت می‌گیرد و پیرامون اسرا و آتش‌بس بلند مدت است.

تال در ادامه نوشت، محافل امنیتی صهیونیستی برآورد می‌کنند که با توجه به شرایط اقتصادی سخت نوار غزه، شیوع کرونا و انتخابات در اراضی اشغالی، احتمال دارد که به زودی شاهد تنش در این منطقه باشند.

به گفته وی، حماس با رزمایش دفاعی بزرگی که در نوار غزه انجام داد، پیامهای هشدار آمیز هجومی خطرناکی به رژیم صهیونیستی انتقال داده است؛ رزمایشی که در در کنار جهاد اسلامی و حماس، چندین گروه فلسطینی دیگر هم حضور دارند.

این تحلیلگر صهیونیست در پایان خاطر نشان کرد، رژیم صهیونیستی این رزمایش را که در آن، انبوهی از موشک به سمت دریا شلیک شد، به دقت زیر نظر دارد؛ زیرا یکی از بزرگترین رزمایش‌هایی بود که طی سالهای اخیر در نوار غزه برگزار شد.

 انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول