اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

گفتمان شهدا راه نفوذ را بر دشمن بسته است

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: تا زمانی که راه و گفتمان شهدا در کشور طنین‌انداز باشد هیچ توان و ظرفیتی نمی‌تواند بر نظام جمهوری اسلامی نفوذ پیدا کند.

گفتمان شهدا راه نفوذ را بر دشمن بسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عصر امروز در آئین عطرافشانی و گلباران مزار شهدای مدافع حرم در قطعه ۵۰ بهشت زهرا(س)، اظهار کرد: در آستانه سالگرد سردارشهید سلیمانی و در کنار مزار ۳۰ هزار شهید و ۴ هزار شهید گمنام و به یاد ۲۳۰ شهید در سراسر کشور نام و یاد شهدای محور مقاومت را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به شرایط کنونی جامعه و برگزاری مراسم به طور محدود، گفت: درست است به دلیل کمیت تعداد افراد کم است ولی از نظر کیفیت هر کدام از عزیزان خانواده‌های معزز شهدا که در مراسم حضور دارند همچنین تمثال مبارک شهدا که در این مراسم نصب شده‌اند، ظرفیت بزرگی هستند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان اسلام و انقلاب تمام ظرفیت خود را برای متوقف کردن انقلاب اسلامی به کار گرفته‌اند ولی با توجه به اینکه مسیر ما برگرفته از خط مشی شهدایی بوده و هدایت‌گر این مسیر و سکان‌دار این انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای است به‌رغم تمام مشکلات ایجاد شده، حرکت نظام جمهوری اسلامی متوقف نشده است.

سردار سلیمانی با تأکید بر حرکت در مسیر شهدا، افزود: دشمن در عرصه‌های مختلف توطئه‌ها را بر علیه کشورمان ردیف کرده است اما علت تعالی و پیشرفت ما نگاه شهدا و پیروی از مشی شهدای عزیز بوده که راه‌گشای بسیاری از مشکلات است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی یک دیپلمات برجسته و تأثیرگذار در جهان بود، ابراز کرد: حاج قاسم سلیمانی با روحیه سلحشوری و تمسک به اهل بیت(ع) در نهضت‌های فرا مرزی توانست فراتر از مرزهای ایران همبستگی و مجاهدت برعلیه دشمنان اهل بیت(ع) ایجاد کند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید با اشاره به اقدامات مؤثر سردار سلیمانی در محور مقاومت، اضافه کرد: نماد حاج قاسم سخت‌کوشی، شجاعت، تدبیر و رعایت حدود الهی بود که به‌رغم فشارها و در شرایط سخت با نگاه پر از آرامش و طمأنینه مشکلات را مدیریت می‌کرد.

سردار سلیمانی با اشاره به ۴۲ سال توطئه‌افکنی دشمن برعلیه مردم ایران، خاطرنشان کرد: در طول ۴۲ سال پیروزی انقلاب اسلامی انواع تحریم‌ها و فشارهای ظالمانه را بر ملت ما تحمیل کرده‌اند اما تا زمانی که راه و گفتمان شهدا در کشور طنین‌انداز باشد هیچ توان و ظرفیتی نمی‌تواند بر این کشور و نظام نفوذ پیدا کند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول