اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ترویج مکتب شهید سلیمانی در همه عرصه‌ها دنبال شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه ما باید مروج مکتب متعالی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در همه عرصه‌ها باشیم، گفت: سردار سلیمانی الگویی برای همه اقشار جامعه است.

ترویج مکتب شهید سلیمانی در همه عرصه‌ها دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ محمد خوش‌قدم بعدازظهر امروز در نشست مؤثرین بسیجی پایگاه‌های بسیج بازار و میدان بار حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود در مسجد قلعه‌نو بازار با گرامیداشت دهه بصیرت و یاد سردار شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده و حماسه ۹ دی و تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سردار سلیمانی را یک مکتب می‌دانند؛ چراکه این شهید همه ویژگی‌ها و شاخص‌های یک انسان مکتبی، ولایی، انقلابی و مسلمان را داشت.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی چراغ راه حرکت آزادی‌خواهان و مظلومان جهان برابر استکبار جهانی است، افزود: شهادت سردار سلیمانی به دست شقی‌ترین افراد بشر، نشانه دشمنی و کینه شیطان‌صفتان عالم است که تحمل نور هدایت و روشنایی را در دنیا و تحمل ایستادگی برابر آن را ندارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اقدامات بی‌نظیر سردار شهید سلیمانی و شکست داعش در منطقه گفت: داعش دست‌پرورده استکبار جهانی و ایادی آن‌ها برای ضربه زدن به ایران اسلامی بود؛ اما سردار سلیمانی مقابل آن‌ها ایستاد و این لشکر خون‌آشام و شیطان‌صفت را از میان برداشت.

خوش‌قدم با تأکید بر اینکه ما باید مروج مکتب متعالی حاج قاسم سلیمانی در همه عرصه‌ها باشیم، گفت: سردار سلیمانی الگویی برای نسل نوجوان و جوان جامعه ما و همه اقشار مختلف است؛ چراکه این شخصیت جامع با رفتار، گفتار و منش خود اسلام ناب را به تصویر کشید و دل‌ها را عاشق خود کرد.

شهادت سردار سلیمانی جهان را تحت تأثیر قرار داد

وی با اشاره به وضع جهان اسلام و منطقه غرب آسیا اظهار کرد: سردار سلیمانی یک شخصیت بین‌المللی بوده و هست که با شهادت او جهان تحت تأثیر قرار گرفت و دل‌های عاشق به سوی او جذب شد و دگرگونی‌های فراوانی در قلوب ایجاد کرد که همه ما شاهد این دگرگونی‌ها در اطراف خود بوده و هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به بزرگداشت دهه بصیرت بیان کرد: قرار گرفتن شهادت سردار سلیمانی در این ایام حماسه ولایت‌پذیری ۹ دی حکایت از آن دارد که وی علمدار بصیرت و ولایت و فدایی این راه بوده است و ما باید با الگوگیری از سردار دل‌ها در مسیر تبعیت از ولایت و بصیرت‌افزایی در جامعه تلاش کنیم.

خوش‌قدم از اصناف و بازاریان به‌عنوان افسران جنگ اقتصادی در برهه کنونی نام برد و گفت: اگر شما می‌خواهید ادامه‌دهنده راه سردار شهید سلیمانی باشید، باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم و توجه به تولید داخل و ایجاد استحکام درونی تلاش کنید و مردم را در این مسیر حرکت دهید.

وی با تقدیر و تشکر از اصناف و بازاریان شهرستان شاهرود در ایام شیوع ویروس کرونا افزود: شاهد بودیم در این ایام که همه مردم و حتی اصناف و بازاریان دچار مشکل شدید شدند، باز هم دست از کمک به مردم دست برنداشتند و در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه و در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی حضور فعال داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود اتحاد، همدلی و وحدت را حول محور ولایت رمز موفقیت و پیروزی عنوان کرد و گفت: اگر می‌خواهیم در راه شهید سلیمانی محکم و استوار حرکت کنیم، باید با استحکام درونی و انسجام ملی در راه خدمت‌رسانی به مردم همت گماریم و لحظه‌ای غفلت نکنیم تا مورد شفاعت شهدا و سردار دل‌ها قرار گیریم.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول