اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

گازرسانی به ۳ روستای فیروزکوه/ انتقاد نماینده مجلس از وزیر راه: حدود ۴۰ روستای فیروزکوه و دماوند فاقد گاز

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه گازرسانی به ۳ روستای فیروزکوه از وزیر راه بابت حدود ۴۰ روستای فاقد گاز فیروزکوه و دماوند همچنین عدم اختصاص اعتبار لازم برای یک‌هزار کیلومتر راه فرعی و روستایی انتقاد کرد.

گازرسانی به ۳ روستای فیروزکوه/ انتقاد نماینده مجلس از وزیر راه: حدود ۴۰ روستای فیروزکوه و دماوند فاقد گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، سیداحمد رسولی‌نژاد نماینده شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به روستاهای ورسخواران، طهنه و دریابک ضمن قدردانی از حضور مردم با بصیرت در یوم الله ۹ دی و سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی، اظهار کرد: در بهار ۸۷ طی توافقی که با مدیرعامل شرکت گاز کل کشور داشتیم مقرر شد که طی چهار سال کل روستاهای شهرستان دماوند و فیروزکوه از نعمت گاز بهره‌مند شوند اما متأسفانه این کار با تأخیر انجام شد.

وی گفت: قریب به ۴۰ روستا در دو شهرستان فاقد گاز بوده که ۲۴ روستا در فیروزکوه و ۱۶ روستا در دماوند هستند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه افزود: من به هیچ وجه از عملکرد وزیر راه و شهرسازی راضی نیستم به ویژه از عملکرد حیدر نوروزی مدیرکل راهداری استان تهران که کارها را در استان قفل کرده است و عمده روستاهای ما که معطل گازرسانی هستند.

رسولی‌نژاد بیان کرد: اگر در جلسه پنج‌شنبه آینده به نتیجه نرسیم مدیرکل راهداری استان تهران باید عزل شود در غیراین صورت به وزیر راه و شهرسازی باید در مجلس پاسخگو باشد.

وی عنوان کرد: ما تعارفی با کسی نداریم چگونه است که جای آقایان گرم و نرم است اما مردم باید در سرما بلرزند و شاید خبر ندارند مردم در شهرستان فیروزکوه چند روز گذشته دمای منفی ۱۸ درجه را پشت سر گذاشتند و حتی تجربه دمای منفی ۳۸ درجه را دارند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه تصریح کرد: ما از این اتلاف وقت و از این کاغذ بازی‌ها خسته شدیم و چگونه است که راه‌آهن فیروزکوه زیر نظر استان مازندران است و رئیس راه‌آهن قول می‌دهد اما معاونش رد می‌کند و با این سیاست انقباضی که وزارت نفت دارد معلوم نیست باقی روستاهای ما گازرسانی می‌شود؟

رسولی‌نژاد ابراز کرد: در طول ده روز آینده کار گازرسانی باید تمام شود وگرنه وزیر راه و شهرسازی در مجلس استیضاح می‌شود.

وی اضافه کرد: ما باید چهار سال نفس‌گیر آینده را تلاش و به مردم خدمت کنیم همانند اول انقلاب که رقابت سر خدمت به مردم و جهاد و شهادت بود درب دفاتر را به روی مردم باز کنید و جواب سربالا ندهید و به فرموده مقام معظم رهبری جواب منفی را با گشاده‌رویی و برای مردم توضیح دهید.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس یازدهم تصریح کرد: سردار سلیمانی به خاطر عملشان سردار دل‌ها شدند نه به خاطر قول‌ها، به همین خاطر از هر جناحی و از هر مردمی در تشییع جنازه این بزرگوار شرکت کردند.

رسولی‌نژاد یادآور شد: ما بعد از مرگ هیچ با خود نمی‌بریم و هرچه مال و ملال بیشتر باشد پاسخگویی در روز قیامت سخت‌تر است.

وی تأکید کرد: وظیفه ما مسؤولان این است که برای مردم رفاه بیاوریم و خود با حداقل‌ها زندگی کنیم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت راه و شهرسازی کل اعتباری که برای دو شهرستان دماوند و فیروزکوه دادند برای ۱۰ کیلومتر راه بود در حالی که ما یک‌هزار کیلومتر راه فرعی و روستایی داریم.

رسولی‌نژاد با بیان اینکه کل شوراهای شهرستان باید با پیگیری و مطالبه‌گری به مردم خدمت کنند، ادامه داد: ما باید مراقب باشیم تا انسان‌های سالم و پاک دست بر سر کار بیایند؛ رقابتی که در شورای شهر است در مجلس شورای اسلامی نیست چرا که در شورای شهر پول بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: شخصی تمام زمین‌های کشاورزی اطراف شهر را خرید و بعد از انتصاب به شورا همه آن‌ها را وارد بافت شهری کرد و با قیمت گزافی فروخت و سود کرد و نمی‌توانیم انسان‌های آلوده را تحمل کنیم.

به گزارش فارس، صبح امروز با حضور نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه فیروزکوه، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران و جمعی از مسؤولان شهرستانی در روستاهای ورسخواران، طهنه و دریابک بهره‌برداری طرح گازرسانی به طول ۱۱۵۰۰ متر پلی اتیلن و ۳۸۰۰ متر شبکه فلزی، با بودجه حدود ۴ میلیارد تومان افتتاح شد.

 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول