اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فارس من| بخشودگی اجاره‌بهای مکان‌های آموزش و پرورش سمنان

رئیس اداره اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از بخشودگی اجاره‌بهای مکان‌های متعلق به آموزش و پرورش استان سمنان برای چهار ماه خبر داد.

فارس من| بخشودگی اجاره‌بهای مکان‌های آموزش و پرورش سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مردم در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، موضوعی را با عنوان «بخشودگی اجاره‌بهای مکان‌های آموزش و پرورش سمنان چرا اعمال نمی‌شود؟» مطرح کرده‌اند.

آن‌ها تصریح کردند که «وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، مدیران کل را مکلف کرده بود تا اجاره‌بهای چهار ماه مکان‌های واگذارشده را ببخشند؛ اما این امر در سمنان و برای ما اعمال نشده است. لطفاً پیگیری کنید»؛ خبرگزاری فارس استان سمنان به بررسی موضوع پرداخته است.

محمدمهدی ملائیان، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در پاسخ به مشکل مطرح‌شده می‌گوید: پیرامون بخشودگی اجاره‌بهای مکان‌های متعلق به آموزش و پرورش استان سمنان، بر اساس ابلاغی که از سوی وزارت آموزش و پرورش انجام شده است، این بخشودگی برای چهار ماه اعمال شده و می‌شود.

او افزود: این بخشودگی عمدتاً مربوط به مدارس غیردولتی و تعداد محدودی مغازه یا محل کسب بوده و متقاضیان با مراجعه به واحد حقوقی و حسابداری آموزش و پرورش هر شهر، می‌توانند از این بخشودگی بهره‌مند شوند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ازآنجا که مخاطب فارس، موضوع و مشخصات مکان موردنظر خود را به‌صورت کامل عنوان نکرده، امکان بررسی وجود ندارد.

ملائیان بیان کرد: مخاطب می‌تواند برای پیگیری خواسته خود به اداره حقوقی آموزش و پرورش استان سمنان (واقع در خیابان سعدی) مراجعه کند یا با تلفن ۳۳۳۳۱۱۸۲ تماس بگیرد.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول