اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بررسی آمار رئال مادرید در 2020؛ عملکرد ضعیف مهاجمان و درخشش کورتوا

رئال مادرید در سال 2020 آمار ناامیدکننده‌ای در خط تهاجمی به ثبت رساند ولی توانست با درخشش کورتوا یک عملکرد مثبت در دروازه به نمایش گذارد.

بررسی آمار رئال مادرید در 2020؛ عملکرد ضعیف مهاجمان و درخشش کورتوا

به گزارش خبرگزاری فارس، سال 2020 برای رئال مادرید با تساوی مقابل الچه به پایان رسید و زیدان باید شنبه مقابل سلتاویگو اولین مسابقه خود در سال 2021 را انجام دهد.

از سال 2007 تاکنون، رئال کمترین میزان گلزنی در یک سال تقویمی را در سال 2020 به ثبت رسانید و نتوانست حتی به جمع 100 گل در یک سال دست پیدا کند.

عملکرد ضعیف مهاجمان که این فصل دامن زیدان را گرفت، نشان می‌دهد، مشکلی جدی در این تیم به وجود آمده و باشگاه رئال نیازمند خرید ستاره در پست تهاجمی است. ادن ازارد در بیشتر بازی‌ها مصدوم بوده و لوکا یوویچ نیز اصلا نتوانسته در حد و اندازه‌های عملکردش در اینتراخت فرانکفورت عمل کند. (گزارشی از عملکرد ضعیف خط تهاجمی رئال را در اینجا بخوانید)

طبق گزارش‌های رسانه‌های مادرید زیدان در تابستان 2021 قصد دارد مهاجمان بزرگی را خریداری کند تا بتواند نبود کریستیانو رونالدو را جبران کند. از ام‌باپه و ارلینگ هالند به عنوان گزینه‌های خرید مادرید نام می‌برند. (گزارشی از انقلاب فرانسوی زیدان را در اینجا بخوانید)

تیم زیدان در سال 2020 توانسته 91 گل به ثمر رساند که از سال 2007 ضعیف‌ترین آمار مادرید محسوب می‌شود. سال 2019 باز هم زیدان و آمار 100 گل در یک سال، جزو ضعیف‌ترین سال‌های کهکشانی‌ها شمرده می‌شود. نبود کریستیانو رونالدو اصلی‌ترین دلیل برای افت خط تهاجمی رئال به شمار می‌رود.

طی 13 سال گذشته رئال مادرید در سال 2014 با هدایت آنچلوتی 178 گل در یک سال تقویمی به ثبت رسانید و بهترین آمار خود را به نمایش گذاشت. (گزارشی از کیف 2018 تا کیف 2020 و عوامل ضعف مادرید پس از رفتن رونالدو را در اینجا بخوانید)

زیدان اگرچه در دوره دوم مربیگری خود نتوانسته خط تهاجمی فوق‌العاده را بدون حضور کریستیانو رونالدو بسازد ولی اثر درخشانی روی خط دفاعی گذاشته است.

رئال مادرید در سال 2020 توانسته 20 کلین‌شیت را به نمایش گذارد که این آمار از سال 2015 که 22 کلین‌شیت با کیلور ناواس ثبت شد، بهترین آمار مادرید محسوب می‌شود.

آنها در زمینه دریافت گل در سال 2020 توانسته‌اند بهترین آمار را از سال 2014 به ثبت رسانند. رئال با مدافعانی مثل راموس و درخشش کورتوا در دروازه در سال 2020 ، آمار دریافت گل 0.96 در هر بازی را ثبت کرد.

رئال مادرید با تساوی مقابل الچه فاصله زیادی با اتلتیکومادرید پیدا کرده ولی به قول زیدان تا انتهای لالیگا زمان زیادی باقی مانده و باید دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول