اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۱۰۷۸/ شهید نوذر سلگی: امت ما با توکل به خدا از آزمایش‌ها سربلند بیرون خواهند آمد

شهید نوذر سلگی در وصیت‌نامه خود آورده است: امت خداجوی ما در وادی عشق به خدا و ارادت نسبت به سالار شهیدان، امام حسین(ع) سربلند از بوته آزمایش‌ها بیرون خواهند آمد همانطور که تا الان بوده است.

۱۰۷۸/ شهید نوذر سلگی: امت ما با توکل به خدا از آزمایش‌ها سربلند بیرون خواهند آمد

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید نوذر سلگی:

بسم الله الرحمن الرحیم

ما یاران پیر نستوه جماران و خونخواران حسینیم و یاران حسین در مکتب سرخ سعادت آفرین شهادت و در دانشگاه حیات بخش اسلام درس ایثار و از جان گذشتگی آموخته‌اند و هیچ چیزی آنان را از این هدف مقدس باز نمی‌دارد.

در این مکتب تنها سعادت حقیقی و تنها هدف لذت‌بخش و آرام بخش جلب رضای خدای یکتاست که بر این امت اسلامی منت نهاده و رهبری حسین‌گونه به ما داده  است؛ امت خداجوی ما در وادی عشق به خدا و ارادت نسبت به سالار شهیدان، امام حسین سربلند از بوته آزمایش‌ها بیرون خواهند آمد همانطور که تا الان بوده است و خوش به حال آنان که دل به دنیا نبسته‌اند و دین خود را به دنیا نفروخته‌اند و می‌دانند که دنیا مرحله امتحان الهی است و هم اکنون در این مرحله بسیار مهم قرار گرفته‌ایم پس به ندای حسین زمان خمینی بت شکن لبیک گفته و شمشیرها را از نیام برکشید.

ای اسلام عزیز تو شاهد هستی که این بسیجیان چگونه فرمان ولی خود را گوش دادند و راهی جبهه شدند، ای حسین جان و ای استاد شهادت خود شاهدی که چگونه ندای هل من ناصرا ینصرنی تو را پاسخ گفتند و سینه یزیدیان زمان و کوفیان را نشانه گرفتند.

حال ای دوستان و برادران و رفقا و ای کسانی که قلبتان برای اسلام می‌تپد مبادا به دنیا بچسبید و آخرت را فراموش کنید تا آخرین لحظات و تا آخرین قطرات خونتان امام عزیز را تنها نگذارید و همواره هر اندیشه‌ او را با جان و دل لبیک گوئید.

 و تو ای پدرم اگر چه زحمات شما برای ما بسیارتر از آن است که بتوانیم نام ببرم اما به  هر حال ما به سوی کسی می رویم که این محبت را به شما  بخشیده است، مردن و فقدان ما اگر چه برای شما ناگوار و سخت است اما مگر نه اینکه هنگام پیمان بستن با اسلام و با امام عزیزمان میثاق بسته ایم که هر سختی را تحمل کنیم تا اسلام بماند و قطعا شما نیز اینگونه خواهید بود.

و اما مادر مهربانم درست است شهادت من برای شما سخت است ولی بنا به وظیفه‌ای که می‌دانستم این راه را انتخاب کردم، من را ببخشید و حلال کنید و هرگاه خبر شهادت مرا شنیدید امید است شاداب و سربلند باشید و افتخار کنید که فرزند خود را تقدیم اسلام کرده‌اید؛ چون زینب استوار باشید.

خواهر مهربانم امیدوارم که چادر تبلیغات یعنی چادر حجاب همیشه بر سر شما باشد و تا آخرین لحظات عمرتان به فرمایشات امام گوش فرا دهید و امید است موقعی که خبر شهادت مرا می‌دهند همچون زینب صبر داشته باشید.

برادرانم مرا ببخشید اگر نتوانستم که حق برادری را ادا کنم. سنگر شهدا را هیچ موقع خالی نکنید و راه شهدا را ادامه دهید و گوش به فرمان امام باشید  دوست دارم برادران عزیزم هم نیز راه  مرا انتخاب نمایند چه راهی بهتر از این راه پرفروغ نیست.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول