اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ششمین پیروزی بدمینتون بازان رعد قم با عبور از سپاهان اصفهان

تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در دومین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور موفق به کسب ششمین پیروزی خود شد.

ششمین پیروزی بدمینتون بازان رعد قم با عبور از سپاهان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم‏، در حالی که امسال 6 تیم در لیگ برتر بدمینتون مردان ایران حضور دارند، بازی‌ها در مدت 10 هفته به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به انجام می‌رسد تا تیم قهرمان فصل 1399 باشگاه‌های برتر ایران مشخص شود.

تیم رعد پدافند هوایی قم امسال یکی از 10 تیم حاضر در لیگ برتر بدمینتون ایران است، لیگی که رعد قم تا کنون در 6 هفته از هفت هفته سپری شده آن مقابل حریفان خود پیروز بوده و فاصله زیادی تا کسب مقام قهرمانی و ایستادن روی سکوی نخست این رقابت‌ها ندارد.

شاگردان محمدرضا مطیع در تیم رعد پدافند هوایی قم در هفته دوم از دور برگشت این مسابقات در سالن زنده‌یاد فرهمندموحد قم میزبان تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود و با ارائه یک نمایش کاملا برتر با حساب 4 بر 1 حریف خود را با شکست بدرقه کرد.

نماینده بدمینتون قم در مسابقه دور رفت نیز در اصفهان موفق به شکست تیم فولاد سپاهان شده بود و در سه دیدار باقی مانده خود از فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر تیم‌های صنایع اردکان، شهرداری شهر بابک و ذوب‌روی صبای زنجان قرار می‌گیرد.

تیم رعد پدافند هوایی قم در هفته دوم از دور برگشت مسابقات فصل جاری لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور با کسب برتری مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به ششمین برد این فصل خود دست یافت تا همچنان صدرنشین جدول رده‌بندی این رقابت‌ها باشد.

در این رده‌بندی تیم‌های صنایع اردکان‏ شهرداری شهر بابک‏ دانشگاه یزد‏ فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و ذوب‌ روی صبای زنجان در رده‌های بعدی جای دارند و تنها سه هفته دیگر به پایان این دوره از مسابقات باقی مانده، در حالی که رعد پدافند هوایی قم با تداوم همین روند اصلی‌ترین گزینه برای ایستادن روی سکوی قهرمانی لیگ برتر ایران است.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول