اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لطمه‌ انتخاب بد به آینده کشور، مخرب‌تر از تحریم‌ها است

امام جمعه کامفیروز با اشاره به تاثیر مستقیم و غیرمستقیم انتخاب مردم بر آینده‌ی ایران بیان کرد: آنچه در مسائل دنیوی و اخروی تاثیر مستقیم بر آینده‌ انسان‌ها می‌گذارد، انتخاب آنها است.

لطمه‌ انتخاب بد به آینده کشور، مخرب‌تر از تحریم‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از کامفیروز، حجت الاسلام تقی‌زاده امروز در خطبه نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: انتخاب خوب می‌تواند ما را به اوج عزت رسانده و برعکس انتخاب بد می‌تواند ما را به حضیض ذلت بکشاند.

وی تصریح کرد: کشور ما آن قدر که از انتخاب بد و فهم نادرست برخی ضربه خورده، از دشمنان و تحریم ها ضربه نخورده است و آنچه را که برخی فقط یک کاغذ و یک رای می‌بینند در حقیقت سرنوشت و آینده‌ ۸۰ میلیون انسان را به طور مستقیم تعیین می‌کند و بلکه به طور غیرمستقیم بر جامعه ۴۰۰ میلیونی شیعیان جهان که چشم امیدشان به این انقلاب است، تاثیر گذاشته و همه را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

امام جمعه کافیروز تاکید کرد: بنابراین عموم مردم باید واقف به اهمیت انتخابات باشند، هم درست بفهمند و هم درست انتخاب کنند تا مبادا مدیون مستضعفین و شیعیان عالم که در انتظار موفقیت و قدرت این انقلاب هستند، بشویم.

حجت الاسلام تقی زاده در ادامه ضمن تجلیل از مقام شامخ سپهبد شهید قاسم سلیمانی بیان کرد: یک سال، از داغی می‌گذرد که شعله‌های آن هنوز سینه‌ ما را می‌سوزاند و هنوز یاد آن اشک چشمان ما را جاری می‌کند. 

وی ادامه داد: ایرانیان فارغ از هر مذهب و کیشی، اگر ذره‌ای حس وطن‌دوستی داشته باشد حاج قاسم را دوست داشته و دارد، چه اینکه علامه جوادی حفظه الله فرمود "اگر ما در امنیت به سر می‌بریم، آن را مرهون زحمات سلیمانی‌ها و خون پاک آنها هستیم.

خطیب جمعه کامفیروز گفت: شهید سلیمانی چون امامش به ملکوت اعلی پیوست اما دشمنان خوار و زبون این انقلاب بدانند که مادران این مرز و بوم، سلیمانی پرور و جوانانش هر یک به نوبه‌ خود قاسم‌هایی هستند که به وقت نیاز خود را نشان خواهند داد.

وی بیان کرد: از خداوند می‌خواهیم که ما را از برکات روح آن بزرگ مرد تاریخ ایران و جهان اسلام محروم نفرماید.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول