اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیگ برتر فوتسال| برد گیتی‌پسند در بازی پرحاشیه با 2 اخراجی

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر مقابل کراپ الوند به برتری دست پیدا کرد.

لیگ برتر فوتسال| برد گیتی‌پسند در بازی پرحاشیه با 2 اخراجی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در قالب هفته چهارم لیگ برتر فوتسال و در گروه نخست از ساعت 15:15 امروز تیم گیتی‌پسند اصفهان میزبان تیم کراپ الوند بود که این دیدار با پیروزی گیتی‌پسند به پایان رسید.

در ابتدای بازی و روی غافلگیری بازیکنان گیتی‌پسند شاگردان رضا لک در کراپ نخستین گل بازی را به ثمر رساندند؛ در ادامه سفید‌پوشان گیتی‌پسند برای جبران گل خورده یک‌پارچه حمله شدند.

تلاش بازیکنان گیتی‌پسند بالاخره در اواسط نیمه اول جواب داد و موفق شدند گل مساوی را به ثمر برسانند؛ در ادامه نیز تلاش 2 تیم برای گل‌زنی اثر نداشت و بازی در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز کراپ الوند خیلی زود به گل برتری دست پیدا کرد و گیتی‌پسندی‌ها دوباره برای جبران گل خورده بازی را در دست گرفتند و خیلی زود هم به گل تساوی دست پیدا کردند.

در حالی که گیتی‌پسند شانس پیش افتادند از روی نقطه پنالتی را داشت اما این موقعیت از دست رفت و در مقابل کراپ از اخراج بازیکن گیتی‌پسند استفاده کرد و سومین گل را نیز به ثمر رساند.

در ادامه نیمه دوم گیتی‌پسند موفق شد ابتدا گل تساوی را به ثمر برساند و در لحظات پایانی چهارمین گل را وارد دروازه کراپ کرد؛ این دیدار با نتیجه 4 بر 3 گیتی‌پسند به پایان رسید.

کارت زرد: رضا لک (سرمربی) و علی عابدین از کراپ الوند - محمدرضا سنگ‌سفیدی و فرهاد توکلی از گیتی‌پسند

کارت قرمز: سپهر محمدی در دقیقه 29 و محمدرضا سنگ‌سفیدی دقیقه 31 از گیتی‌پسند

گل: قدرت بهادری دقیقه 11 و34، علی‌رضا وفایی دقیقه 25 و علی‌اصغر حسن‌زاده دقیقه 39 برای گیتی‌پسند - بهزاد عظیمی دقیقه 3، 21 و 31 برای کراپ الوند

ترکیب گیتی‌پسند اصفهان:

علی‌اصغر حسن‌زاده، سپهر محمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، سعید احمدعباسی، قدرت بهادری، وحید شفیعی، علی‌رضا وفائی، فرهاد توکلی، بهروز جعفری، مهدی مهدی‌خانی، مهدی مصطفایی و مهران رضاپور

سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب کراپ الوند:

مهدی جاوید، مهران عالیقدر، محسن فرهمند، فرید سهیلی، بهزاد عظیمی، امیرحسین رسولی، علی عابدین، سعید افشاری، ابوالفضل شهبازی، عرفان محمدیان، دانیال گیویلی و امین نصراله‌زاده

سرمربی: رضا لک

حواشی:

* پیش از شروع دیدار به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی مراسمی برگزار شد.

* محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال به محمدرضا حیدریان مربی تیم ملی فوتسال با حضور در سالن این دیدار را از نزدیک مشاهده کردند.

* با توجه به حساسیت بالای دیدار 2 تیم به صورت مستقیم از شبکه‌های ورزش و اصفهان پخش شد.

* سپهر محمدی، دروزاه‌بان ملی‌پوش گیتی‌پسند بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت در دروازه این تیم قرار گرفت.

* در دقیقه 4 بازی روی خطا بازیکن کراپ نیمکت‌نشینان گیتی‌پسند به شدت اعتراض کردند که داور به صورت جدی به نیمکت گیتی‌پسند تذکر داد.

* محدودیت 5 خطای تیمی تیم کراپ الوند در اواخر نیمه اول به پایان رسید.

* در لحظات پایانی نیمه اول نیمکت تیم کراپ الوند به شدت به داور بازی اعتراض داشتند که داور رضا لک سرمربی کراپ را با کارت زرد جریمه کرد.

* در دقیقه 27 پنالتی به سود گیتی‌پسند اعلام شد که اعتراض بازیکنان کراپ را در پی داشت؛ بعد از خراب شدن این پنالتی نیمکت‌نشینان کراپ به شدت خوشحالی کردند.

* در نیمه دوم محدودیت 5 خطای تیم کراپ و گیتی‌پسند به پایان رسید.

* بعد از اخراج دروازه‌بان گیتی‌پسند این تیم با 4 بازیکن به بازی ادامه داد و با اخراج یک بازیکن دیگر، گیتی‌پسند برای لحظاتی با 3 بازیکن بازی کرد.

انتهای پیام/63090/ن 30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول