اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

سیلی دوم به آمریکایی ها، خروج آنها از منطقه غرب آسیا است

امام جمعه بجنورد با اشاره به ویژگی های شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی با مبارزه با داعش توانست با تشکیل یک لشکر بین‌المللی به مباره با داعش برود

سیلی دوم به آمریکایی ها، خروج آنها از منطقه غرب آسیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری در خطبه‌های مجازی آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز بجنورد اظهار کرد: یکی از ویژگی هایی که حضرت علی (ع) برای متقین ذکر می‌کند، عبادت، بندگی و داشتن ارتباط با حضرت حق است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت شهید سلیمان و ابومهندس المهدی، برخی از ویژگی های شخصیتی و زندگی این دو شهید را برشمرد و افزود: شهید سلیمانی تمام زندگی و آرامش خود را برای دین و مردم گذاشت که همین ویژگی ها باعث شد دلهای مردم به او گره بخورد و تمام مردم از همه گروه ها، جناح ها، تفکرات و کشورها برای تشیع پیکر آن شهید حاضر شوند و برای سالگرد شهادت ایشان مراسم عزاداری برگزار کنند.

امام‌جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به ویژگی ولایت مداری شهید سلیمانی تصریح کرد: از پیدایش حضرت آدم تاکنون دو جبهه‌ی پیامبران و مخالف پیامبران وجود داشته است که تمام پیامبران ولایت داشته‌اند و ولی خدا بودند.

وی افزود: ولایت مداری یعنی پذیرفتن ولایت خدا و قرار گرفتن در جبهه حق و زمانی که شهید قاسم سلیمانی مشاهده کردند که پرچم ولایت در دست مقام معظم رهبری است و زمانی هم در دستان امام خمینی مدظله العالی بوده، سعی کرد این پرچم زمین نیفتد و این جبهه را کمک کند تا جبهه شیطان تضعیف شود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی تصریح کرد: شهید سلیمانی با مبارزه با داعش توانست با تشکیل یک لشکر بین‌المللی به مباره با داعش برود و تروریست‌ها را شکسته دهد و قبل از شهادتش، شکست داعش را اعلام کرد و نقشه شیطان بزرگ آمریکا را به شکست منتهی کرد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های دیگر شهید سلیمانی مردمی بودن وی بود افزود: این شهید بزرگوار بدون توجه به دین و آیین اشخاص به آن ها کمک می‌کرد و تمام کسانی که مقابل ظلم، مظلوم واقع شده بودند را مورد حمایت قرار می‌داد و با ایجاد همدلی بین مردم مسلمان کشور های مختلف از افغانستان و ایران تا سوریه و لبنان توانستند لشکری را تشکیل دهد تا مقدمه ای برای ظهور آقا امام زمان باشد.

وی گفت: شهادت سردار سلیمانی هم همراه با برکاتی بود که یکی از آن ها سیلی بود که با هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد به آمریکایی‌ها زده شد و باعث شد تمام کشورها این جرات را پیدا کنند تا مقابل آمریکا قد علم کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری افزود: سیلی دوم که محکم تر از سیلی اول خواهد بود، خروج آمریکا از منطقه غرب آسیا است که باعث از بین رفتن فتنه‌گری‌ها و تفرقه افکنی‌های آمریکا خواهد بود.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول