اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مسؤولان به کمک ایجاد فضاهای فرهنگی میناب بیایند

امام جمعه شهرستان میناب تصریح کرد: گلایه جوانان و هنرمندان این شهرستان از کمبود فضای فرهنگی در شهرستان است و من از مسؤولان، مردم و خیرین می‌خواهم به کمک ایجاد فضاهای فرهنگی میناب بیایند.

مسؤولان به کمک ایجاد فضاهای فرهنگی میناب بیایند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی در خطبه‌های ظهر امروز میناب ضمن گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی گفت: او تابع محض ولایت و ذوب در ولایت و انقلاب بود.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی برکات زیادی در دنیا برای کشورمان و جهانیان بوجود آورد، اضافه کرد: دشمنان در برابر شهادت سردار سلیمانی احساس ضعف کردند و شهادت سردار، قدرت ایران و جبهه مقاومت را به رخ جهانیان کشید.

خطیب جمعه شهرستان میناب ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح افزود: همه شما نمازگزاران را به رعایت و دقت دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا تا پایان این بیماری توصیه می‌کنم.

وی گفت: دشمنان به‌دنبال دوقطبی کردن کشور در بعد سلامت و قانون هستند که نیاز است در این زمینه هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: ما در شهرستان میناب نیروی جوان، هنرمند و بانشاط و متخصص در عرصه‌های مختلف کم نداریم، قدر این جوانان بدانیم و از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

امام جمعه میناب با بیان اینکه در گام دوم انقلاب قدر جوانان توانمند را بدانیم و از ظرفیت آنها بهره کافی ببریم، گفت: گلایه جوانان و هنرمندان این شهرستان از کمبود فضای فرهنگی در شهرستان است و من از مسؤولان، مردم و خیرین می‌خواهم به کمک ایجاد فضاهای فرهنگی خودتان و جوانان بیایید و حمایت کنید که حمایت از جوانان، حمایت از توسعه و فرهنگ شهرستان میناب است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی ادامه داد: میز خدمت هر هفته با حضور مسؤولان ادارات این شهرستان در نماز جمعه، نیم ساعت قبل از نماز و نیم ساعت بعد از نماز جمعه جهت رسیدگی به مشکلات مردم انجام می‌شود.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول