اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم بازنگری در نظام پرداخت بر اساس کارسنجی

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: برای رسیدگی به دغدغه‌های کارکنان باید بازنگری در نظام پرداخت بر اساس کارسنجی صورت پذیرد.

لزوم بازنگری در نظام پرداخت بر اساس کارسنجی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، فاطمه منصوری در نشستی با کارکنان بخشداری بیارجمند اظهار کرد: بخشداری‌های استان مانند بیارجمند به دلیل وسعت فضای زیرپوشش و پراکندگی جغرافیایی نیاز به تقویت بیشتری دارند؛ بنابراین در راستای رفع نیازها و بهبود زیرساخت‌ها تا حد ممکن پیگیری لازم به عمل می‌آید.

وی افزود: با توجه بااینکه تغییر تشکیلات در شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست، نیروی انسانی در واحد عمرانی بخشداری طی مراحل آزمون استخدامی جذب انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان بیان کرد: با توجه به اینکه فعلاً مجوزی برای ارتقای پست‌ها صادر نمی‌شود؛ باید در شغلی که تصدی آن را بر عهده داریم، متعهدانه و باعلاقه به مردم خدمت‌رسانی کرد؛ چراکه بخشداری‌ها محل رجوع مردم و نماینده دولت در هر بخش هستند.

منصوری عنوان کرد: برای رسیدگی به دغدغه‌های کارکنان باید بازنگری در نظام پرداخت بر اساس کارسنجی صورت پذیرد؛ که این مهم در دستور کار دفتر برنامه‌ریزی قرار دارد.

وی گفت: شناسایی، جذب و هدایت سرمایه گذران بومی و غیربومی به سمت رونق بخشی و توسعه در راستای ظرفیت‌های منطقه باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان تأکید کرد: حمایت از دانشگاه علمی و کاربردی در راستای گسترش حرفه‌های متناسب با نیاز اقتصادی منطقه است.

انتهای پیام/74007/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول