اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

وقوع تصادف در بزرگراه یادگار امام(ره)/ ۵ مصدوم به بیمارستان منتقل شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به وقوع تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) گفت: ۵ نفر در این حادثه مصدوم و تحویل نیروهای اورژانس شدند.

وقوع تصادف در بزرگراه یادگار امام(ره)/ ۵ مصدوم به بیمارستان منتقل شدند

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره وقوع تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام (ره) اظهار داشت: این حادثه در بزرگراه یادگار امام (ره) ابتدای خیابان خرمرودی میان‌میان دو دستگاه ۴۰۵ و ۲۰۶ به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای آتش نشانی پس از تماس از طریق سامانه ۱۲۵ به محل حادثه اعزام شدند، گفت: سواری پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ علاوه بر برخورد با یکدیگر با گاردریل‌های محور بزرگراه نیز برخورد کرده‌ بودند و ۵ نفر شامل ۴ مرد و یک زن دچار مصدومیت شدید و تحویل نیروهای اورژانس شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: به دلیل تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده بود که با اقدامات پلیس راهور و آتش‌نشانی ترافیک  برطرف شد و تردد خودروها در حال حاضر به صورت روان در حال انجام است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول