اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

احمدزاده: در فاز دفاعی موفق عمل کردیم/ فردا برای 3 امتیاز به میدان می‌رویم

سرمربی تیم محتشم تبریز گفت: تیم فولاد نوین از تیم‌های مطرح لیگ دسته 2 کشور است، اما فردا برای پیروزی و کسب 3 امتیاز به مصاف این تیم می‌رویم.

احمدزاده: در فاز دفاعی موفق عمل کردیم/ فردا برای 3 امتیاز به میدان می‌رویم

امیرعلی احمدزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در هفته اول و دوم لیگ دسته یک ایران در بوشهر به مصاف تیم ایرانجوان این شهر رفته و در تبریز هم میزبان تیم حفاری خوزستان بودیم که هر دو با‌زی با تساوی بدون گل به اتمام رسیده و باید بگویم از هر دو از تیم‌های ریشه‌دار و با سابقه فوتبال کشور بوده و چند سال هست که در سطح بالا کار می‌کنند.

وی گفت: تیم کار دو بازی قبلی خود در فاز دفاعی و حمله خوب کار کرده و در فاز دفاعی در دو بازی گلی دریافت نکردیم و در حمله هم موقعیت‌های خوبی را به دست آوردیم که می‌توانستیم با گل کردن این فرصت‌ها در این بازی‌های به برتری دست یافته و با 6 امتیاز زمین مسابقه را ترک نمایم.

سرمربی تیم محتشم تبریز گفت: روی هم رفته از عملکرد تیم در این دو بازی رضایت دارم و انشاالله در بازی فردا برابر فولاد نوین اهواز که از تیم‌های خوب کشور است، نمایش خوبی را داشته و به 3 امتیاز بازی دست یابیم.

وی تصریح کرد: نباید از خط دفاعی تیم غافل شویم، اما توجه ویژه‌ای هم به خط حمله داشته و تمرینات خوبی را در طول هفته انجام و مصمم به پیروزی در برابر حریف خوزستانی هستیم تا بتوانیم نخستین برد تیم را جشن بگیریم.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول