اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

خبر خوب| اهدای 17 دستگاه تبلت و تلفن همراه به دانش‌آموزان نیازمند آستارا

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا از اهدای 17 دستگاه تبلت و تلفن همراه به دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.

خبر خوب| اهدای 17 دستگاه تبلت و تلفن همراه به دانش‌آموزان نیازمند آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سید سجاد موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز سال تحصیلی تاکنون با هدف فراهم کردن زیرساخت‌های آموزش غیرحضوری در پیام‌رسان شاد، ۱۷ دستگاه تبلت و تلفن همراه خریداری و در بین دانش‌آموزان نیازمند اهدا شده است.

وی ارزش ریالی این تعداد تبلت و تلفن همراه اهدایی توسط خیرین را حدود 51 میلیون تومان برآورد کرد و افزود: با پی‌گیری‌های صورت‌گرفته و مساعدت اداره‌کل آموزش و پرورش استان گیلان دو دستگاه تلفن همراه دیگر نیز طی روزهای آینده به دست دانش‌آموزان نیازمند شهرستان آستارا می‌رسد. 

به گفته مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا پیش از این نیز، ۲۰۰ بسته کیف و لوازم‌التحریر به همت اوقاف و امور خیریه، سپاه ناحیه، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، خیرین و سازمان‌های مردم نهاد به ارزش ۱۷ میلیون تومان در بین دانش‌آموزان مناطق روستایی عشایری شهرستان آستارا توزیع شده است.

موسوی با بیان اینکه در روستاهای فاقد زیرساخت‌های مخابراتی نیز درس‌نامه‌های خودآموز در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: نیروهای ستادی آموزش و پرورش شهرستان آستارا تمام تلاش خود را می‌کنند تا دانش‌آموزی به دلیل محرومیت مالی یا نبود زیرساخت مخابراتی از امر تحصیل باز نماند.

به گزارش فارس، ۱۸ هزار نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در ۱۶۰ آموزشگاه دولتی و غیردولتی مشغول به تحصیل هستند که به دنبال تعطیلی مدارس از یک آذر ۹۹ فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس از طریق صداوسیما، پیام‌رسان شاد، تلفن گویا و توزیع درس‌نامه انجام می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول