اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

آغاز پذیرش دانشجو در دانشکده رسانه خبرگزاری فارس

دانشکده رسانه خبرگزاری فارس از میان علاقه‌مندان به رشته‌های خبرنگاری، روابط عمومی، عکاسی خبری، عکاسی هنرهای تجسمی، تدوین، گویندگی و دوبله، مترجمی انگلیسی و مدیریت فرهنگی در مقاطع کاردانی و کارشناسی، بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

آغاز پذیرش دانشجو در دانشکده رسانه خبرگزاری فارس

به گزارش خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، دانشکده رسانه خبرگزاری فارس از میان علاقه‌مندان به رشته‌های روابط عمومی، خبرنگاری، زبان انگلیسی ـ مترجمی آثار مکتوب و متون رسمی، سینما ـ تدوین، عکاسی خبری و هنرهای تجسمی ـ عکاسی در مقطع کاردانی و خبرنگاری ـ سیاسی و اقتصادی، روابط عمومی ـ امور رسانه، عکاسی خبری، گویندگی و دوبله و مدیریت امور فرهنگی ـ برنامه ریزی فرهنگی در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

گفتنی است ، پذیرش دانشجو در دانشکده رسانه خبرگزاری فارس برای بهمن ماه بدون کنکور و بر اساس شرط معدل صورت می‌پذیرد و بهره‌‌مندی از برجسته ترین اساتید و فعالان رسانه‌ای کشور، آموزش‌های کارگاهی و مهارت محور در استودیوهای تخصصی، دارای مرکز نوآوری با حمایت از طرح‌ها و ایده‌های رسانه‌ای دانشجویان و اتصال به شبکه بزرگ رسانه‌های برتر کشور برای معرفی و اشتغال دانش‌آموختگان از ویژگی‌های منحصر به فرد دانشکده رسانه خبرگزاری فارس است.

گفتنی است، علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام از امروز عدد ۴ را به شماره ۵۰۰۰۱۰۱۴ ارسال کنند همچنین می‌توانند می‌توانند از ۱۴ دی به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و دفترچه راهنمای ثبت‌نام را از طریق این پایگاه دریافت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول