اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مرزهای کردستان جزو امن‌ترین مرزهای کشور است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: مرزهای کردستان جزو امن‌ترین مرزهای کشور است چرا که مرزنشینان ما با رشادت‌ها و دلیرمردی‌های خود از مرزهای این مرز و بوم دفاع می‌کنند.

مرزهای کردستان جزو امن‌ترین مرزهای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، سردار سیدصادق حسینی در دیدار با خانواده شهدای روستای نی از توابع شهرستان مریوان، اظهار داشت: به پاس خون شهدا و دلاورمردی‌های و رشادت‌های شهیدان مرزبانی، امروز شاهد امنیت پایدار در مرزها و کشور هستیم.

سردار حسینی افزود: دانشگاه شهادت چنین دانشجویان پرافتخاری را در خود پرورش داده که برای دفاع از وطن جان خود را برکف گذاشته و تا آخرین قطره خون از تمامیت ارضی این کشور دفاع می‌کنند.

وی اذعان کرد: مرزنشینان چشمان بیداری هستند که شبانه‌روز از نماد حاکمیت ملی این کشور یعنی مرزهای پهناور آن مراقبت و محافظت می‌کنند تا ایرانیان بتوانند معنای واقعی امنیت را دریابند.

سردار حسینی با بیان اینکه نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی کشور با هوشیاری کامل از  سرمایه‌ها و دستاوردهای این ملت حراست و پاسداری می‌کنند، گفت: مردم ما همواره به وجود نیروهای مرزبانی که حافظ  امنیت این کشور هستند  افتخار می‌کنند و بر این باورند که مرزنشینان استان به عنوان مردمانی شریف و نجیب حافظان اصلی مرزهای کشور هستند.

سردار حسینی با بیان این‌که مرزهای استان جزو امن‌ترین مرزهای کشور است، گفت: دشمن همواره به دنبال روزنه‌‌ای است که از آن طریق بتواند به کشور ضربه بزند و در آن خلل ایجاد کند اما در این میان مرزنشینان این سرزمین با هوشیاری کامل مانند سدی در مقابل آنان عمل کرده‌اند.

وی ضمن قدردانی از مجاهدت‌های مرزبانان و تلاشگران این عرصه گفت: مرزنشینان استان با رشادت‌ها و دلیری‌های خود همواره محافظان اصلی مرزهای این خطه هستند.

انتهای پیام/2330/70/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول