اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اقلیمی: حقوق مربیان کفاف هزینه‌های زندگی را نمی‌دهد/بعد از تمرینات ۴۵ روزه وضعیت ورزشکاران بهتر است

سرمربی تیم ملی کایاک ایران گفت: مربیان ملی به خاطر اینکه همیشه در اردو هستند شغل دیگری ندارند و این حقوق کفاف نمی‌دهد.

اقلیمی: حقوق مربیان کفاف هزینه‌های زندگی را نمی‌دهد/بعد از تمرینات ۴۵ روزه وضعیت ورزشکاران بهتر است

ایرج اقلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت تمرینی تیم ملی آبهای ایران برای مسابقات کسب سهمیه المپیک، اظهارداشت: تمرینات ما امروز به پایان می‌رسد تا قایقرانان بتوانند در مسابقات لیگ که از روز دوشنبه آغاز می‌شود، شرکت کنند. ما در نظر داریم بعد از لیگ مسابقه انتخابی را هم آخر هفته برگزار کنیم.

وی افزود: در این مدت رکوردگیری نداشتیم و تمرینات ما بیشتر استقامتی و قدرتی بود اما در تمرینات ۴۵ روزه وضعیت ورزشکاران بهتر شده است. در تلاش هستیم دور بعدی تمرینات اگر یک شهر گرمسیر هماهنگ شود مکان تمرین را تغییر دهیم در غیر اینصورت ممکن است باز هم در انزلی تمرین کنیم.

سرمربی تیم ملی کایاک ایران درباره اینکه برگزاری لیگ کمک خوبی برای قایقرانان خواهد بود، عنوان کرد: بعد از یک دوره تمرین، مسابقه تاثیرگذار است و بعد از آن مسابقه انتخابی را برگزار می‌کنیم. البته نمی‌خواهیم برای انتخابی همه ورزشکاران را دعوت کنیم بلکه گزینشی از مسابقات قهرمانی کشور، ورزشکارانی که در اردو ملی هستند و همینطور ورزشکارانی که در لیگ شرکت می‌کنند را به انتخابی دعوت می‌کنیم.

اقلیمی در پاسخ به این سوال که تعدادی از قایقران در تهران تمرین می‌کردند و در اردو نبودند، این شرایط را برای شما سخت نمی‌کرد، گفت: شرایط سخت بود اما با توجه به وضعیت کرونا نمی‌توانیم همه قایقرانان را یکجا جمع کنیم. برخی از ملی‌پوشان کانو در بابلسر اردو داشتند و یکسری هم در تهران بودند.

وی درباره گلایه برخی از مربیان ملی در خصوص حقوق و وضعیت مالی تصریح کرد: در مقابل کاری که مربیان انجام می‌دهند، حقوقشان ناچیز است. من فقط قایقرانی را نمی‌گویم بلکه همه رشته‌ها مد نظر است. این حقوق کفاف زندگی را نمی‌دهد چرا که مربیان رشته‌های حرفه‌ای همیشه در اردو هستند و وقتی برای کار دیگر ندارند. این حقوق تامین کننده نیست و برای برخی فقط هزینه ایاب و ذهاب است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول