اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جشنواره «عکس راویان فتح همدان» برگزار می‌شود

دبیر جشنواره عکس راویان فتح استان همدان از برگزاری این جشنواره از ۱۳ دی‌ماه تا ۱۲ بهمن ماه خبر داد.

جشنواره «عکس راویان فتح همدان» برگزار می‌شود

عبدالرحمن رافتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری «جشنواره عکس راویان فتح استان همدان» خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره به همت جمعی از عکاسان دغدغه‌مند همدانی و با حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: موضوعات شرکت در جشنواره ایام فاطمیه، حضور سردار شهید سلیمانی در همدان، تجمعات و راهپیمائی‌ها در محکومیت ترور سردار شهید سلیمانی در استان همدان، گرامیداشت ۹ دی، دهه فجر و راهپیمائی ۲۲ بهمن، کمک‌های مومنانه در ایام کرونا، گام دوم انقلاب و مدافعان سلامت است.

دبیر جشنواره عکس راویان فتح استان همدان با اشاره به اینکه جشنواره در بخش‌های عکاسی با دوربین حرفه‌ای و عکس موبایلی برگزار می‌شود گفت: به پنج نفر از برگزیدگان جوایز نقدی به همراه لوح تقدیر تقدیم خواهد شد.

وی با بیان اینکه آغاز جشنواره عکس از ۱۳ دی مصادف با اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است و تا ۱۲ بهمن آغاز دهه مبارک فجر ادامه دارد افزود: شرکت برای عموم هم‌استانی‌ها آزاد است و تصاویر افراد نیز در آدرس اینستاگرام Ravian.fath به نمایش عموم درخواهد آمد.

رافتی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به روابط عمومی تبلیغات اسلامی به آدرس ایمیل steh1360@gmal.com و در پیام‌رسان‌ تلگرام و ایتا به آدرس@idohamedan ارسال کنند تصریح کرد: برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند با شماره ۰۹۱۸۹۰۹۰۸۲۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول