اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستور فوری رئیس‌جمهور برای بررسی پروژه‌های عمرانی سمنان

رئیس‌جمهور دستور بررسی فوری و مساعدت در تأمین اعتبار تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی را در استان سمنان صادر کرد.

دستور فوری رئیس‌جمهور برای بررسی پروژه‌های عمرانی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیرو مکاتبه استاندار سمنان و در پاسخ به این مکاتبه با موضوع اعلام پروژه‌های عمرانی در حال احداث استان، دستور بررسی فوری و مساعدت در تأمین اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی استان را صادر کرد.‌

محمود واعظی، رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در مکاتبه‌ای با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که رونوشت این مکاتبه به استانداری سمنان ارسال شده است، با اشاره به مکاتبه استاندار سمنان با رئیس‌جمهور و اعلام پروژه‌های عمرانی استان و دستور رئیس‌جمهور مبنی بر بررسی فوری طرح‌ها، عنوان کرد: رئیس‌جمهور در پاسخ به این مکاتبه پی‌نوشت کرده‌اند: «فوری بررسی شود. به طرح‌های مهم که تا اردیبهشت ۱۴۰۰ قابل‌افتتاح است، کمک شود. اگر از حساب خزانه نیاز است، اعلام کنند».

استاندار سمنان در مکاتبه خود با رئیس‌جمهور با معرفی و تشریح ۱۱۰ پروژه نیمه‌تمام استان، خواستار مساعدت ویژه رئیس‌جمهور جهت تأمین اعتبار به‌منظور تکمیل این پروژه‌ها شده بود.‌

استاندار سمنان اعتبار موردنیاز جهت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای استان را مبلغ ۱۳ هزار و ۱۷۶ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال اعلام کرده است.

از ۱۱۰ پروژه معرفی‌شده، سه پروژه متعلق به شرکت برق منطقه‌ای سمنان، یک پروژه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، یک پروژه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و یک پروژه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است.

یک پروژه متعلق به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یک پروژه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، دو پروژه جهاد دانشگاهی، سه پروژه شرکت آب منطقه‌ای سمنان، پنج پروژه دانشگاه سمنان، دو پروژه دانشگاه صنعتی شاهرود، یک پروژه دانشگاه دامغان، یک پروژه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، ۱۲ پروژه شرکت آب و فاضلاب، ۱۵ پروژه اداره کل ورزش و جوانان استان و سه پروژه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان است.

همچنین هفت پروژه مربوط به اداره کل راه و شهرسازی استان، ۲۰ پروژه اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، هفت پروژه، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان، هفت پروژه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود، ۱۶ پروژه اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان و یک پروژه متعلق به پارک علم و فناوری استان سمنان است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول