اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

صالحی رحلت آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفت

علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی رحلت آیت‌‌ الله محمدتقی مصباح یزدی را تسلیت گفت.

صالحی رحلت آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفت

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی امروز (شنبه) در پی رحلت فیلسوف و فقیه عالیقدر جهان تشیع، حضرت آیت‌‌ الله محمدتقی مصباح یزدی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.
 
« اِنّا لِلّهِ وَ اِنّا إلَیهِ راجِعونِ »
" مِنَ‌المؤمنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدواالله علیه وَ مِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ و مِنهُم مَن یَنتَظِر وَ ما بَدّلوا تبدیلاً"
 

با نهایت تألم و تأسف، اطلاع یافتم که فیلسوف و فقیه عالیقدر جهان تشیع، حضرت آیت‌‌ الله محمدتقی مصباح یزدی (اعلی‌الله مقامه ‌الشریف) پس از عمری مجاهدت علمی و فرهنگی در مسیر صیانت از میراث گرانسنگ اندیشه اسلامی و پاسداری از حریم ارزشها و مبانی نهضت عظیم اسلامی، دعوت حق را لبیک گفته و به دیدار معبود شتافته است. 

آن عالم مجاهد، افزون بر تلمذ در محضر بزرگان و طلایه‌داران تفکر ناب اسلامی همچون حضرت آیت‌الله ‌العظمی بروجردی (نورالله مضجعه ‌الشریف)، حضرت امام خمینی (رضوان ‌الله تعالی علیه)  و حضرت علامه طباطبایی (قدس‌ الله نفسه ‌الزکیه) در مقاطع حساس و در مناصب مهم و تأثیرگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پشتیبانی از ارکان و مبانی انقلاب شکوهمند اسلامی همت گماشت و با نگارش آثار ماندگار خاصه در حوزه فلسفه و حکمت اسلامی و نیز تربیت نسل جدیدی از طلاب و فضلای مستعد و صاحب اندیشه، وظیفه خود را در خدمت خالصانه به مکتب انسان‌ساز اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به نیکوترین وجه به انجام رساند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله ‌العالی)، مراجع عظام و علمای اعلام و شاگردان و علاقه‌مندان آن عالم بزرگوار و ابراز همدردی عمیق با بیت شریف و خاندان جلیل‌القدر مصباح یزدی، از درگاه حضرت حق (جل و علا) برای آن حکیم والامقام، علو درجات و همنشینی با ائمه اطهار (ع) مسئلت می‌‌کنم.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول